Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker en gutt veeeldig godt. Vi har møtt hverandre noen ganger på felles arrangementer. Vi har kommet til det stadiet hvor det blir litt kleint å spørre om p finne på noe, men samtidig kjenner vi hverandre litt. Jeg vil så gjerne ha mer kontakt med denne mannen.

Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om han vil finne på noe.

• Liker 1
Skrevet

Ta initativ! Menn liker det :)

Skrevet

Hva kan vi finne på i sø fall?

Ikke kino, da får vi liksom ikke snakka sammen...

TS

Skrevet

Kan han ikke komme hjem til deg da? :)

Anonymous poster hash: 18734...477
Skrevet

Hva kan vi finne på i sø fall?

Ikke kino, da får vi liksom ikke snakka sammen...

TS

Kino er en ekstremt dårlig ide, med mindre det er såpass sent i datingen at man f.eks bruker det som en hyggelig forløper til en overnatting...? Det er en skikkelig date-date for nesten etablerte par.

Jeg ville anbefalt treningstur. Skogen f.eks er gjerne majestetisk og stille. En tett sti som fører til et utsiktspunkt er jo koselig. Da har man opplevd noe sammen og fått tid til å snakke.

Skrevet (endret)

Det stadiet dere er på nå, er bare KLEINT. Det er et stadie som bare kommer uansett hva man gjør. Heldigvis går det fort over. Selv når jeg ble kjent med min kjæreste (som egentlig var en ons) ble vi venner på facebook samme dagen faktisk. To dager senere avtalte vi å møtes. Vi bare snakket om alt fra a til å så kom vi inn på temaet at det var jo veldig koselig den natten osv, og begge hadde lyst til å treffes igjen. Da spurte jeg bare rett ut om han ville ha besøk så kunne vi se en film eller noe. Det ville han.

Dagen kom, jeg var pissnervøs. Vi hadde tross alt kun snakket sammen i fylla (hatt sex i fylla) og snakket over nettet etter ons'en. Da vi traff hverandre husker jeg at jeg sa med en gang jeg fikk satt med ned i sofaen hos han at "håper ikke dette blir sånn kleint opplegg, for da går jeg hjem" Så lo begge to, og da gikk det egentlig bare av seg selv. Han heiv på en grandiosa og hentet frem noe brus å et teppe så ble vi bare sittende i sofaen å kjase og le. For min del hjalp det å bare få det ut av systemet akkurat dette med kleinhet.

En ting med oss, er at vi er svært like og har helt lik humor og tanker rundt ting. Derfor hadde vi fra starten av mye internt vi lo av, og vi lo også av dette kleine greiene, at det er så kleint med klein stillhet osv. For noen sopper tenker dere sikkert, men man blir jo litt tullete når man liker noen.

Bare hopp i det :fnise:

Endret av Alja91
Skrevet

Det stadiet dere er på nå, er bare KLEINT. Det er et stadie som bare kommer uansett hva man gjør. Heldigvis går det fort over. Selv når jeg ble kjent med min kjæreste (som egentlig var en ons) ble vi venner på facebook samme dagen faktisk. To dager senere avtalte vi å møtes. Vi bare snakket om alt fra a til å så kom vi inn på temaet at det var jo veldig koselig den natten osv, og begge hadde lyst til å treffes igjen. Da spurte jeg bare rett ut om han ville ha besøk så kunne vi se en film eller noe. Det ville han.

Dagen kom, jeg var pissnervøs. Vi hadde tross alt kun snakket sammen i fylla (hatt sex i fylla) og snakket over nettet etter ons'en. Da vi traff hverandre husker jeg at jeg sa med en gang jeg fikk satt med ned i sofaen hos han at "håper ikke dette blir sånn kleint opplegg, for da går jeg hjem" Så lo begge to, og da gikk det egentlig bare av seg selv. Han heiv på en grandiosa og hentet frem noe brus å et teppe så ble vi bare sittende i sofaen å kjase og le. For min del hjalp det å bare få det ut av systemet akkurat dette med kleinhet.

En ting med oss, er at vi er svært like og har helt lik humor og tanker rundt ting. Derfor hadde vi fra starten av mye internt vi lo av, og vi lo også av dette kleine greiene, at det er så kleint med klein stillhet osv. For noen sopper tenker dere sikkert, men man blir jo litt tullete når man liker noen.

Bare hopp i det :fnise:

Skriver under på denne:-)

Anonymous poster hash: 6bf35...3c7

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette.

Mvh Irrlys, mod.

Skrevet

Hvilket uttrykk brukte man før "kleint" kom?

Var kleinhet i det hele tatt en problemstilling på den tiden?

Anonymous poster hash: 88e44...8e2
Skrevet

Hvilket uttrykk brukte man før "kleint" kom?

Var kleinhet i det hele tatt en problemstilling på den tiden?

Anonymous poster hash: 88e44...8e2

flaut. pinlig.

Skrevet

De eneste gangene jeg har vært borti "kleine" situasjoner, har vært med personer som mener at alt liksom er "kleint". Liker ikke å omgåes personer som blir flaue for alt mulig.

Anonymous poster hash: c7d2c...486

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...