AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har vært så utrolig idiot og renset hele kattedoen, og når jeg skulle ta i ny sand var det tomt Er det noe jeg kan bruke frem til imorgen??? Anonymous poster hash: 81163...883
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har vært så utrolig idiot og renset hele kattedoen, og når jeg skulle ta i ny sand var det tomt Er det noe jeg kan bruke frem til imorgen???Anonymous poster hash: 81163...883 Avispapir?? Det brukte vi da vi ble tom da pusi var kattunge
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Prøvde avispapir engang jeg og, men stakkars pusen nektet var bare å stille kl på drit tidlig for å kjøpe sand så fort butikken åpnet. Anonymous poster hash: 9f90d...68a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Prøv.. Avispapir i strimler, macaroni, gå ut og hent jord eller noe. Eller hva med et teppe? Skal ikke katter alltid drite eller spy på tepper :D ?Anonymous poster hash: 2c5a9...ccf
Athene Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg la revet avispapir inni ved et kristetilfelle en gang. Katten kom ruslende ut i stua, og begynte å klage høylytt. Etter en stund gikk han inn i doen og gjorde sitt likevel.... De fleste huskatter vil velge å holde seg, eller å gå der de er vant med å gå uavhengig av hva som ligger der. Vanlig sand er kanskje det beste alternativet, eller grus dersom du har det tilgjengelig?
Dolce Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg brukte en blanding av tørrpasta og ris en gang det var krise. Tømte alt jeg hadde av begge deler i kattedoen - ukokt selvfølgelig. Gikk helt fint! Men det ble litt dyrt....
Anciol Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Send den ut i naboens bed (neida bare kødda). Men anbefaler å bruke aviser som nevnt lenger oppe. Endret 2. oktober 2013 av Anciol
Severus Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har vært med å brukt vanlig sand i kattedoen, de godttok det.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 gå ut å se om du finner sand eller fin grus. avispapir funker også men de fleste innekatter vil klare å holde seg gjennom natta Anonymous poster hash: a4d7f...3d2
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Det er mange bensinstasjoner som har kattesand i sortimentet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå