Gjest ulla Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Vært sammen med kjæresten min i SEKS år. Vi har hatt våre oppturer og nedturer som alle andre par. Det har vært perioder hvor jeg har måtte svelge kameler, og han har vel måtte svelge et par selv. Fra mitt ståsted mener jeg at jeg har måtte svelge litt flere enn han, hvertfall litt større. Jeg trenger objektive råd, og håper noen tar seg tid til å svare. I løpet av disse seks årene har jeg et par ganger kjent på spenning og vært smått forelsket i andre. Har hatt mine måneder hvor jeg har tenkt på andre. Spesielt når det kommer til sex. Jeg vet jo at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Kjæresten min er utrolig fin, og sexy. Jeg ser ofte at andre snur seg etter han, eller til og med sjekker han opp når vi er ute sammen. Føler meg utrolig trygg med han, vi kan snakke om alt. Han er min klippe. Men som alle andre har han også sine feil og mangler. Er ikke flink til å gi meg komplimenter, eller få meg til å føle meg unik. I tillegg har han et humør som kan svinge en del. Nå er jeg i en periode hvor jeg ikke finner han noe spennende. Gidder ikke å ha sex, føler ikke at det er spennende nok. Føler det er "den samme regla", det samme skjer hver gang. Hvis dere skjønner? Jeg drømmer om andre, men vet samtidig at hadde jeg blitt sammen med "den andre" så hadde jeg jo også blitt lei etter en periode!!! Er i en periode hvor jeg tenker masse på sex, men bare ikke med kjærsten min. Det er så frustrerende!!!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Kan du gi han noen tips om hva han kan gjøre for deg etter å ha lest denne artikkelen om "Kjærlighetsspråk Forstå hva kjæresten din egentlig ønsker" http://www.klikk.no/foreldre/article852244.ece
Gjest Mannen Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Stakkars mann som i det uvisse må holde ut med en dame som søker spenning utenfor forholdet og forelsker seg i øst og vest med andre menn. Det er bare tull å holde på han fordi at han er din stabilitet og trygghet. Jeg lurer på om det har vært utroskap i bildet? Gjør han en tjeneste og gjør det slutt.
Smilerynker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Har jeg rett hvis jeg sier at du bare oppsøker småkrangler i forholdet til din mann pga din dårlige samvittighet tar på deg? Må tilføye dette etter å ha lest ditt innlegg igjen; Ta litt initiativ selv for at ting skal bli spennende. Det er ikke riktig at du forventer at din mann skal gjøre alt. Er også ganske sikker på at det ikke kun er din manns humør som svinger. Jeg er enig med Gjest_Mannen_* også, det er rett og slett uholdbart. Endret 2. oktober 2013 av Smilerynker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå