AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 skal selge min ipad2 16 gb med 3g. kjøpt i okt. 2011. hva skal jeg ta betalt? blitt mye brukt, men ingenting knust og alt er orginalt:) Anonymous poster hash: db9c5...e24
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Tror du virkelig noen vil kjøpe en mye brukt iPad som er 2 år gammel Jeg må si jeg blir forundra over alle disse kjøp/ salg gruppene på face - der folk prøver å selge netopp godt brukt og gammelt elektronisk utstyr. Godt betalt skal selger også ha...De får jo ikke solgt det. Anonymous poster hash: 4ab07...b11 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Selv hadde jeg kanskje betalt 500,- for den. Det du må vurdere er hvor mye den nå koster ny (hvis den fremdeles er i salg), hva du betalte har lite å si for et produkt som faller i pris. Hvor mange nye versjoner har kommet og hvor slitt ser den ut? Anonymous poster hash: 32c01...60a 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Hva ville du selv betalt for en 2 år gammel, godt brukt iPad da? Selv ville jeg ikke hatt den om jeg hadde fått den kasta etter meg. Anonymous poster hash: 4ab07...b11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå