Gå til innhold

Trenger råd angående en mann:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg har møtt via en kompis. Har ikke aning på hvor han står i forhold til meg, men vet han ikke misliker meg i hvertfall. Har vært mye sammen den siste tiden, og vi møtes både alene og sammen med vår fellese venn, samt flere av vennene hans:) Har ikke kommet dit at vi har gjort noe fysisk. Klarer ikke å være den som tar det første steget :fnise:

Sov over der en natt da det ble rimelig seint på kvelden, og han lurte på om jeg bare ville sove over. Vi hadde klær på, og det eneste han tok initativ til var å holde rundt meg, og stryke meg på ryggen osv. Er det et tegn på at han ikke syns jeg er særlig attraktiv? Er ikke så vant med gutter som ikke tar noe form for initativ. Sex hadde vært uaktuelt, men et lite kyss om ikke annet?!

Det der gjør meg så usikker på om hva han ønsker. Har ikke møttes siden den gang, men han har sendt masse meldinger i ettertid. Han lurte på om jeg ville komme i kveld, men hadde ikke mulighet. Så han gir jo på den måten signal om at han vil tilbringe tid sammen med meg:)

Noen som kan dele sine erfaringer og tanker om dette?

:vetikke:

Anonymous poster hash: d28a0...913
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så, du ville ikke ha sex men du er sur for at han ikke prøvde seg?

Anonymous poster hash: b9a4f...21c
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, nei er ikke sur:)

Bare lurer på om det at han IKKE prøver seg er et tegn på at han ikke er interessert på den måten jeg er.

Du har vel ikke sex med noen du ikke er interessert i du heller? Eller hvor du er trygg på at det ikke bare blir en engangstilfelle?! Derfor hadde det vært uaktuelt, siden jeg ikke vet hvor vi står enda.

Ts.

Skrevet

Det tyder på at han respekterer dine ønsker. Slutt å overanalysere.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, nei er ikke sur:)

Bare lurer på om det at han IKKE prøver seg er et tegn på at han ikke er interessert på den måten jeg er.

Du har vel ikke sex med noen du ikke er interessert i du heller? Eller hvor du er trygg på at det ikke bare blir en engangstilfelle?! Derfor hadde det vært uaktuelt, siden jeg ikke vet hvor vi står enda.

Ts.

Veldig mange mennesker har sex med mennesker de ikke er interessert i utover sexen, jo. Om du absolutt skal overtolke dette så får du tolke det dithen at han ikke går ut av seg selv for å få seg med deg første muligheten han har, men liker deg godt nok til å bare sove og småkose litt slik at du skal like han.

Skrevet

Veldig mange mennesker har sex med mennesker de ikke er interessert i utover sexen, jo. Om du absolutt skal overtolke dette så får du tolke det dithen at han ikke går ut av seg selv for å få seg med deg første muligheten han har, men liker deg godt nok til å bare sove og småkose litt slik at du skal like han.

Hehe, tar poenget! Jeg angrer egentlig litt for å hele tatt opprette denne tråden nå. Men igjen så ble jeg påminnet at jeg driver med unyttig overanalysering.. Igjen :fnise:

Så nevermind.

Og såklart er det mange som har sex uten følelser, bare at det ikke passer for meg:)

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...