Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt litt tips til en stelleveske :) Er så mye å velge i at jeg blir sprø. Er på jakt etter en stelleveske som både jeg og mannen kan bruke.Vil ikke betale så mye mer enn 1000,- for den. Vi har en svart Emmaljunga city cross så greit om den passer til den.

Anonymous poster hash: 9c73b...c1b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby Travel.

Skrevet

Jeg leter etter en ny selv, og kan i allefall fraråde deg den som hører til Emmaljungaen. Den er altfor stor og utrolig lite funksjonell. Min neste skal i allefall være mindre, og så ønsker jeg meg noe jeg kan fortsette å bruke etterpå.

Skrevet

En helt vanlig veske duger, det må jo ikke være noe fancy. Sjekk babybutikkene der du bor :) Eller veskebutikker.

Anonymous poster hash: 5e127...207

Skrevet

Jeg synes de fleste vanlige vesker er upraktiske fordi de ikke har noen ekstra rom. Det er i allefall vanskelig å finne en veske som både er fin og praktisk.

Skrevet

Takk for tips! :)

Baby travel skal sjekkes ut :) Emmaljunga har jeg sett på, men ikke helt fornøyd så det var greit å høre.

Har vært litt rundt å sett på butikker, men er jo så mangen ulike å velge i. Derfor jeg ville høre om andre hadde funnet en veske som de ville anbefale. Greit med en stelleveske med litt lommer da det sikkert er mye rart som kommer til å havne oppi der. Mannen vil nok ikke gå rundt med en veske som er veldig feminin så vil ha en stelleveske som begge kan bruke.

Skrevet

Vi berges helt perfekt med emmaljunga sin stelleveske. Har nok lommer til både bleier, skift, smokk, flasker, våtservietter og underlag. Så blir ikke noe rot der:p

Skrevet

Vi kjøpte på ebay for 130kr. Er kjempe fornøyd. Mange som har sagt de syntes veska vår er kjempe fin http://www.ebay.com/itm/160815873279?redirect=mobile

Den var veldig fin! Har aldri skjønt hvorfor noen velger å kjøpe en stelleveske til en 1000lapp. Jeg bruker bare en svart veskebag jeg hadde fra før ellers synes jeg 130 kr et godt alternativ å bruke på en stelleveske.

Skrevet

Jeg hadde selv tenkt å kjøpe stelleveske i butikken til jeg kom til å tenke på ebay:) syntes faktisk min er finere enn de fleste dyre stelleveskene:-P

Skrevet

Vi berges helt perfekt med emmaljunga sin stelleveske. Har nok lommer til både bleier, skift, smokk, flasker, våtservietter og underlag. Så blir ikke noe rot der:p

Du syns ikke den er for stor?

Passer jo godt til vogna da om jeg hadde kjøpt den i samme som vogna.

Skrevet

Takk for tips :) Skal sjekke ebay ;)

Skrevet

Du syns ikke den er for stor?

Passer jo godt til vogna da om jeg hadde kjøpt den i samme som vogna.

Heller motsatt..:P av og til er det ekstremt hvor mye rart man må ha med til de små, pluss kanskje noen små ting til seg selv.

Skrevet

Vi fikk med stelleveska til Emmaljunga når vi kjøpte den i Strømstad for et år siden. Den er virkelig helt genial. Jeg har ikke andre erfaringer med stellevesker, men den dekker alle våre behov for plass. Det er flere rom, plass til masse bleier/smokker/tøy/våtservietter osv. Har kjøpt kroker fra Tinkafu (?), og henger den der. Er fast følgesvenn når vi er ute, både med og uten vogn.

Anonymous poster hash: 2a76b...07f
Skrevet

Jeg synes Emmaljunga sin er altfor stor i størrelsen i forhold til hva man faktisk får i den.

Skrevet

Jeg synes Emmaljunga sin er altfor stor i størrelsen i forhold til hva man faktisk får i den.

Lite? Kjære vene, hva pleier du å ha i stelleveska di? Jeg har stappa den full mange ganger, og har hatt med et lass av klær og div babyprodukter som må være med på tur. Vi har vel ulike behov, men jeg er i alle fall veldig fornøyd med min :)

Skrevet

Er det noen som har erfaring med Easywalker sin stelleveske? Tror den heter June.. Virker ikke så svær på bilder i alle fall ;) Vil også ha en enkel veske! Må være vanntett med lokk som brettes over åpningen. Og generelt lite krimskrams..

Skrevet

Lite? Kjære vene, hva pleier du å ha i stelleveska di? Jeg har stappa den full mange ganger, og har hatt med et lass av klær og div babyprodukter som må være med på tur. Vi har vel ulike behov, men jeg er i alle fall veldig fornøyd med min :)

Du misforstår.

Jeg synes den er kjempestor, men den rommer lite til tross for størrelsen. Jeg har en annen bag på den størrelsen som jeg bruker som weekendbag, det kan jeg ikke med den. Til daglig har jeg aldri hatt behov for å fylle hele den stelleveska så jeg synes den er unødvendig stor å drasse på til vanlig, og egner seg dårlig når man faktisk trenger mer plass. Den er virkelig ikke verdt de 800 kr (eller noe i den dur) den kostet.

Skrevet

Du misforstår.

Jeg synes den er kjempestor, men den rommer lite til tross for størrelsen. Jeg har en annen bag på den størrelsen som jeg bruker som weekendbag, det kan jeg ikke med den. Til daglig har jeg aldri hatt behov for å fylle hele den stelleveska så jeg synes den er unødvendig stor å drasse på til vanlig, og egner seg dårlig når man faktisk trenger mer plass. Den er virkelig ikke verdt de 800 kr (eller noe i den dur) den kostet.

OK, jeg forstår. Man har jo forskjellig behov, og for vår del har den funket bra til flere formål. Vi fikk som sagt vår gratis, så jeg har ikke betalt noe ekstra for den. Vognkjøp i Sverige er en billigere affære enn her i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...