Gjest Arbeider Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Sjekket ut sjekketriks på youtube og selv om tipsene sikkert er gode så merker man jo også at det de er gode på er å holde foredrag både på youtube og til jentene. Så er det noen på forumet som enten både er gode på å holde foredrag eller falt for menn man merker er veldig god på historiefortelling? Noen av dem er ganske energiske, mens andre bare er behagelige å høre på(om det gir mening for noen). Endret 1. oktober 2013 av Arbeider
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Noen som står foran mange mennesker og holder et foredrag har okey god selvsikkerhet. De har også ofte særlig kunnskap om et emne/tema. There you go; viten og selvsikkerhet er egenskaper de fleste setter pris på.Anonymous poster hash: 22bbe...5a4
Gjest Arbeider Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Noen som står foran mange mennesker og holder et foredrag har okey god selvsikkerhet. De har også ofte særlig kunnskap om et emne/tema. There you go; viten og selvsikkerhet er egenskaper de fleste setter pris på.Anonymous poster hash: 22bbe...5a4 selvsikkerhet er greit, men man jeg tenker ikke på eksperter som snakker om feltet sitt, jeg tenker på folk som er generelt flinke til å fortelle historier, kanskje snakker de mer fra hjertet enn hjernen. Dessuten holder det at de er gode på å snakke til små grupper om de skal sjekke opp, jeg tenker ikke på at de får damene ved å holde foredrag foran stort publikum og så faller jentene for dem, de kan fortelle historier til jenta eller en liten vennegjeng på en engasjerende måte for så å få jenta. Endret 1. oktober 2013 av Arbeider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå