Gå til innhold

Får foredragsholderne damene?

Anbefalte innlegg

Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Sjekket ut sjekketriks på youtube og selv om tipsene sikkert er gode så merker man jo også at det de er gode på er å holde foredrag både på youtube og til jentene. Så er det noen på forumet som enten både er gode på å holde foredrag eller falt for menn man merker er veldig god på historiefortelling? Noen av dem er ganske energiske, mens andre bare er behagelige å høre på(om det gir mening for noen).

Endret av Arbeider
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som står foran mange mennesker og holder et foredrag har okey god selvsikkerhet. De har også ofte særlig kunnskap om et emne/tema.

There you go; viten og selvsikkerhet er egenskaper de fleste setter pris på.

Anonymous poster hash: 22bbe...5a4

Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Noen som står foran mange mennesker og holder et foredrag har okey god selvsikkerhet. De har også ofte særlig kunnskap om et emne/tema.

There you go; viten og selvsikkerhet er egenskaper de fleste setter pris på.

Anonymous poster hash: 22bbe...5a4

selvsikkerhet er greit, men man jeg tenker ikke på eksperter som snakker om feltet sitt, jeg tenker på folk som er generelt flinke til å fortelle historier, kanskje snakker de mer fra hjertet enn hjernen. Dessuten holder det at de er gode på å snakke til små grupper om de skal sjekke opp, jeg tenker ikke på at de får damene ved å holde foredrag foran stort publikum og så faller jentene for dem, de kan fortelle historier til jenta eller en liten vennegjeng på en engasjerende måte for så å få jenta.

Endret av Arbeider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...