Gå til innhold

Noen bra lavkarboprodukter du har kjøpt på iherb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er en egen tråd for iherb her, men jeg tenkte kanskje noen kune gi meg noen iherb tips som går på lavkarbo?

Jeg har lest om Steviadråper der man kan dryppe et par dråper i melken så blir det sjokolademelk.

Og så har jeg hørt om mircale noodles.

Flere tips? :)

Anonymous poster hash: de20a...f26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det er en egen tråd for iherb her, men jeg tenkte kanskje noen kune gi meg noen iherb tips som går på lavkarbo?

Jeg har lest om Steviadråper der man kan dryppe et par dråper i melken så blir det sjokolademelk.

Og så har jeg hørt om mircale noodles.

Flere tips? :)

Anonymous poster hash: de20a...f26

Bare før noen kommer å protesterer. En trenger ingen spesialprodukter for å spise lavkarbo.

Men det finnes selvsagt ting som kan være greit å kjøpe der i fra om du vil bake noe lavkarbobakst, eller kosttilskudd.

Questbar er en proteinbar som påstår de ikke bruker noe lumske tilsetninger. De smaker også ganske godt. http://www.iherb.com/Quest-Nutrition

I tillegg er det billigere med kokosolje (jarrow), mandelmel, nøtter av ymse slag.

• Liker 4
Skrevet

Bare før noen kommer å protesterer. En trenger ingen spesialprodukter for å spise lavkarbo.

Men det finnes selvsagt ting som kan være greit å kjøpe der i fra om du vil bake noe lavkarbobakst, eller kosttilskudd.

Questbar er en proteinbar som påstår de ikke bruker noe lumske tilsetninger. De smaker også ganske godt. http://www.iherb.com/Quest-Nutrition

I tillegg er det billigere med kokosolje (jarrow), mandelmel, nøtter av ymse slag.

Tja, noen av oss synes det er greit å ha noe å veksle mellom. ;)

Ts:

Selv liker jeg veldig godt Atkins-barene som selges der. Det er stort sett det jeg handler på iherb. Og lavkarbopasta for variasjon.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Quest-barer

Kokosfett

Mandel- og kokosmel

Kokosflak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...