Gå til innhold

Hugser dere noen slemminger fra barndommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hugser en. Vi bodde på en bondegård. Også kom det en gutt på besøk av og til. Jeg hugser at han var stygg mot både dyr og oss. Han slo sauene våre. Vi hadde og kaniner. En gang filleristet han kaninen min så hardt at hun var helt sløv etterpå. Så var det en gang at jeg og vennien min var nede ved elva. Da prøvde han og dytte meg og vennien min uti men vi kom oss vekk. Han var og stygg mot lillebroren.

Hugser dere om noen som var skikkelig slemme i barndommen?

Anonymous poster hash: 04649...459

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ei nabojente som var skikkelig ondskapsfull av natur. Kan ikke forklare det på noen annen måte. Hun gikk alltid inn for å sette folk opp mot hverandre, nektet andre å leke sammen hvis ikke hun kunne bli med, stjelte når hun var hjemme hos andre og var utrolig stygg i kjeften.

Vet foreldrene hennes og stridde med sitt, og de skilte seg etterhvert.

På skolen ble det også problemer, hun fant på mye ****skap, og lærere reagerte.

Hun fortsatte med å skaffe seg jentervenninner som hun så satte opp mot hverandre, fryste ut folk, baksnakket og gjorde aldri lekser eller andre positive ting.

I dag er hun rusmisbruker. På en måte føler jeg hun valgte den veien. Hun var så dysfunksjonell i væremåten helt fra hun omtrent bare var 3 år. Lurer på hvorfor ingen på skolen av lærere kontaktet BUP, slik at de kunne forsøkt å bryte mønsteret hennes.

En annen jeg husker mobbet ei annen jente ut av klassen sin. Hun orket ikke være der lengre.

Han fortsatte med å oppsøke henne i den nye parallell-klassen i friminuttene for å fortsette å plage henne.

Slemmere fyr skal du lete lenge etter. Men etterhvert skjerpet han seg faktisk, fikk sunnere interesser, og også kjæreste. Aner ikke hvordan han har det i dag, men tror mye roet seg, og at han kom til fornuft. Men tror han aldri ba om unnskyldning for måten han oppførte seg på tidligere.

Anonymous poster hash: 2c81e...80c
Skrevet

Ja - jeg hadde en kamerat som la kattunger på radiatoren. Var vel åtte år. Gråter hver gang jeg tenker på det og må kosemose mine egne katter :(

Hadde også en sånn "venninne" som anonym over meg beskriver...

Anonymous poster hash: bcbb5...327
Skrevet

Nabo ungen stjal alltid de nye lekene mine! Slemme slemme unge!

Anonymous poster hash: b4dab...5c2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg hugser en. Vi bodde på en bondegård. Også kom det en gutt på besøk av og til. Jeg hugser at han var stygg mot både dyr og oss. Han slo sauene våre. Vi hadde og kaniner. En gang filleristet han kaninen min så hardt at hun var helt sløv etterpå. Så var det en gang at jeg og vennien min var nede ved elva. Da prøvde han og dytte meg og vennien min uti men vi kom oss vekk. Han var og stygg mot lillebroren.

Hugser dere om noen som var skikkelig slemme i barndommen?

Skremmende. Lurer på hvordan han er nå?
Skrevet

Skremmende. Lurer på hvordan han er nå?

Han har blitt bedre nå som han er voksen. Han gikk i terapi.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Han har blitt bedre nå som han er voksen. Han gikk i terapi.

Takk og pris. Så for meg seriemorder jeg

Skrevet (endret)

Ja en skikkelig infam bølle en del år eldre enn meg prøvde å overfalle meg og stjele snopet og bladene jeg hadde kjøpt, men stanget han kraftig i magen og sparket han i leggen før jeg løp hjem. I dag går det bra med ham, han er gift og har barn på mine barns alder, årsaken at han ble sånn var at hans far døde (tok sitt eget liv foran sønnen) . Og han har gått mange år i terapi.

Endret av Anciol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...