Gå til innhold

Vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vintersko til jenta mi på tjuemåneder i morgen, har dere noen anbefalinger?

Anonymous poster hash: cd3c1...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Viking og Superfit til min jente. Hatt begge merker til eldre barn og vært fornøyd. Så satser på det blir bra til henne også.

Anonymous poster hash: 7d538...e63
Skrevet

Ja, jeg har hørt mye positivt om Viking:-) går vel for det merket. Selges de i alle skobutikker eller er det bare noen få som selger dem?

Skrevet

Jeg kjøpte de på Skoringen. Mulig at noen Eurosko kan ha de også(de har de bare ikke her jeg bor).

Ellers har Viking på XXL og Barnas Hus.

Anonymous poster hash: 7d538...e63
Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg ville tatt med jenta og prøvd skoene på. Viking er supre for min sønns fot mens de sitter dårlig på min venninnes datter. For henne er det Ecco som passer best.

Skrevet

Vi hadde Viking til jenta vår i fjor, men jeg var ikke helt fornøyd. Hun har så stor fot (str 26 nå - hun er 27 mnd!) at de bare ble store og tunge og nærmest rakk henne til knærne. Samtidig er Ecco for smale for henne, så det er ikke enkelt dette her. Støtter forslaget om å prøve skoen på!

Skrevet

Vi hadde Superfit ifjor, sverger ellers til Ecco :) Ta med den lille snuppa di og prøv forskjellige merker!

Skrevet

Takk for svar dere :-) ts

Skrevet

Jeg sverger også til ecco! Kjøpte vinterstøvler fra ecco til datteren min i år. De er perfekte til hun som har smale føtter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...