Eowyn Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Noen som har prøvd de tablettene med god effekt? Vil gjerne gå litt ned i vekt etter svangerskapet.
-Fisken- Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Da ville jeg droppet disse pillene, det er besvist at det ikke funker.. (det er derimot bra for ledd og flere andre ting jeg ikke husker i farten.) Ville heller satset på trening og sunn mat
Gjest 1111 Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Hadde noen slankepiller funket, så hadde vi allerede hørt om dem og vi alle hadde vært slanke. Nei, sats på sunt kosthold og trening du.
-Fisken- Skrevet 29. april 2004 #4 Skrevet 29. april 2004 Hadde noen slankepiller funket, så hadde vi allerede hørt om dem og vi alle hadde vært slanke. Nei, sats på sunt kosthold og trening du. Ja, førstesiden på alle aviser
Kosepia Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Hihi De har EN effekt på meg, og det er at jeg faktisk har mindre lyst på godteri Sikkert 100% psykisk, men det er jo litt av vitsen også Ellers så er jeg enig med de andre jentene. Spise regelmessig og bevege deg så mye som mulig. Gå turer!
Eowyn Skrevet 1. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2004 Jeg går turer/jogger stort sett hver dag, + sit ups. Tenkte bare det kunne hjelpe på litt. Men de fikk meg ihvertfall til å få mindre lyst på søtsaker! Har jo fått et påskudd nå til å komme meg ut å trimme, lillegutt må jo trilles;)
marigull Skrevet 1. mai 2004 #7 Skrevet 1. mai 2004 Hadde noen slankepiller funket, så hadde vi allerede hørt om dem og vi alle hadde vært slanke. Nei, sats på sunt kosthold og trening du. Godt Sagt!!
Labella Skrevet 1. mai 2004 #8 Skrevet 1. mai 2004 Syre har faktisk en effekt på tømmingen av magesekken, og gjør at metthetsfølelsen holder seg lengre, og kan derfor ha en slankende effekt. Disse pillene inneholder vel også krom (noen typer i hvert fall) som kan regulere blodsukkeret og dempe søtsuget. Jeg har merket effekt av å ta tilskudd av krom. Syreeffekten kan du også få ved å presse sitron over kjøtt/fisk og bruke eddik i salatdressingen.
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #9 Skrevet 3. mai 2004 Jeg tipper effekten er at man blir kvalm av syren, og ikke klarer å spise
*Kaisa* Skrevet 3. mai 2004 #10 Skrevet 3. mai 2004 Jeg har tatt kapsler med eple-eddikk og jeg må si at jeg synes at forbreningen økte..
Gjest 1111 Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 Jeg har tatt kapsler med eple-eddikk og jeg må si at jeg synes at forbreningen økte.. Hvordan merket du det?
Gjest La bohéme ikke inlogget Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Selv ulovlige (og farlige!) midler som efedrin kan bare øke forbrenningen med opptil 5%-det er så og si ingentin, for en "vanlig" dame vil dette tilsvare ca 100 kcal pr dag.. For å øke forbrenningen skikkelig må du trene. Men for all del, disse pillene kan sikkert ha en viss placeboeffekt, selv om den rent fysiske effekten er minimal.
*Kaisa* Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Hvordan merket du det? Jeg kan jo selvfølgelig ta feil, men jeg syntes at jeg gikk litt med i vekt. Kanskje det var like mye for vann jeg drakk når jeg svelget kapslene. Fikk nemlig halsbrann.. Uansett så var jeg mere på do enn det som var vanlig, og jeg hadde ikke diare... Diskuterte helsesøster, ettersom jeg ammet. Og hun sa at epleeddik har en fettnedbrytende effekt på maten du inntar i tilegg til at den inneholder vitaminer og mineraler..
Lisemor Skrevet 4. mai 2004 #14 Skrevet 4. mai 2004 Det står på boksen" at de kan virke slankene." Søtbehovet har gått ned, men jeg har ikke merket noe til forbrenningen.Har hørt om noen som raste ned i vekt etter å ha gått på epleedikkspiller i 3 måneder.Skal si ifra hvis det skjer et under hos meg. hi hi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå