AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg liker en mann. Omgås han daglig. Jeg vil på en diskret måte få han til å legge merke til meg og jeg vil få ham til å begynne å like meg også. Har sett på you-tube videoer der eksperter sier at om en vil ha en mann interessert, skal en 1. Si navnet hans ofte. Som f.eks: Hei, Per. Hvordan går det? Eller: Kan du sende meg den tomaten Per? 2. Gi komplimenter. F. eks si: Du var skikkelig fin på håret. Har du klipt deg Sindre? Eller: Den buksa var veldig fin Per. 3. Ta på ham. Som å legge handa di på armen hans for å understreke et poeng f.eks (ikke tafse) 4. Vær feminint kledd i klær som fremhever kroppen og får deg til å føle deg fin. (Ikke vulgært eller lettkledd, men smakfullt) 5. Bruk vaniljeparfyme. Fordi menn liker mat. Og vanilje minner dem om mat. Noen menn som er enig i at noe av dette funker? Hvis en dame oppført seg slik i din nærhet, hvordan hadde du reagert? Blitt mer interessert? Forstått at hun likte deg? Anonymous poster hash: 4d806...0f0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Skeptisk til den vaniljeparfymen og jeg ville vært forsiktig med kunstige komplimenter, men ellers virker det ikke så usannsynlig. Anonymous poster hash: 0b37a...8ac
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg liker en mann. Omgås han daglig. Jeg vil på en diskret måte få han til å legge merke til meg og jeg vil få ham til å begynne å like meg også. Har sett på you-tube videoer der eksperter sier at om en vil ha en mann interessert, skal en 1. Si navnet hans ofte. Som f.eks: Hei, Per. Hvordan går det? Eller: Kan du sende meg den tomaten Per? Tja.. du hadde blitt lagt merke til. Men vær så snill utelat den tomaten, jeg hadde brutt ut i latter! 2. Gi komplimenter. F. eks si: Du var skikkelig fin på håret. Har du klipt deg Sindre? Eller: Den buksa var veldig fin Per. Det funker kanskje bedre på damer? Men er det noe du faktisk mener, hvorfor ikke? 3. Ta på ham. Som å legge handa di på armen hans for å understreke et poeng f.eks (ikke tafse) Det har jeg kanskje mest tro på. Men her bør du allerede kjenne fyren litt, du kan ikke plutselig begynne å ta på fremmede mennesker. 4. Vær feminint kledd i klær som fremhever kroppen og får deg til å føle deg fin. (Ikke vulgært eller lettkledd, men smakfullt) Du vil bli lagt merke til, ja. 5. Bruk vaniljeparfyme. Fordi menn liker mat. Og vanilje minner dem om mat. Vaniljeparfyme vil få meg til å tenke på parfyme, ikke mat. Vil du få han til å tenke på mat, kan du rett og slett begynne å snakke om mat. Eller enda bedre, lag! Noen menn som er enig i at noe av dette funker? Hvis en dame oppført seg slik i din nærhet, hvordan hadde du reagert? Blitt mer interessert? Forstått at hun likte deg? Er han noenlunde oppegående, vil han nok begynne å forstå at noe kanskje er i gjerde. Du vil nok klare å få i gang en flørt i det minste. Anonymous poster hash: 09d8d...66d
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Det der høres mer ut som alminnelig vennskapelighet. Det er jo umulig å vite at klesstil og parfyme er myntet på seg.
Gjest Trolletrine Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tror menn er som andre menneskelige skapninger - alle liker å bli sett og å føle seg verdsatt ;-)
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Eller du kan bare si at du liker han og be han med ut på en date. Hva i all verden godt kommer ut av å drive å gå rundt grøten for å håpe på at han tar initiativet?Anonymous poster hash: 2b28c...5c1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Det handler ikke om å gå rundt grøten, men eg vil teste ut først om det funker før jeg begnner å tenke på å be han med ut. Dessuten er det greit å ha noenlunde begrep om han overhodet finner meg tiltrekkende tilbake. Om jeg gjør noen av disse tingene her, kanskje jeg merker det... Og forresten vet jeg at han aldri sjekker opp damer. Så skal det skje noe er det jeg som må sjekke opp ham. ts Anonymous poster hash: 4d806...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå