AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 I sommer var jeg og min kone å besøkte foreldrene hennes i Danmark for 2. Gang. Vi skulle feire st hans aften med resten av familien hennes og det skulle feires med middag og venner og naboer. Stor sammenkomst. Min svigermor lurte på om jeg ville lage en heks til bålet, noe som visstnok er en tradisjon der. Jeg så ja, og svigermor fant frem en strå dukke som jeg skulle kle på og sette på bålet. Hun så jeg kunne gå opp på loftet og finne no gammelt tøy som de likevel skulle kaste. Jeg gjorde meg flid med oppgaven og lagde den kule heksa(trodde jeg) med hatt og flagrende kjole. Jeg hengte den på bålet, hjalp naboene og dekke bord, fikse mat osv. Da kvelden kom og alle var samlet til bords. (Sikkert30 stk!) Fikk jeg æren av å gå ned til bålet for å tenne det. Jeg gjorde så, og når det var gjort fikk jeg applaus og alle kom ned for å se bålet og heksebrenningen. (Merkelig tradisjon) da utbryter plutselig min svigermor " har du satt fyr på brudekjolen min?! Det er brudekjolen min! Det er brudekjolen min!" Hun skrek og bar seg mens kjolen brant og jeg ble mildt sagt ekstremt flau og lei meg. Hun forsvant resten av kvelden, og vi måtte sitte der og spise mens hun lå sønderknust inne. Dette er nå mange måneder siden, men ifølge min kjære så bærer hun fortsatt nag til meg pga dette. Vi skulle egentlig dit i julen, men det ser ut til at de har skiftet planer rundt dette, og vil feire alene. Dette er garantert pga kjole beregningen. Til mitt forsvar så hang kjolen sammen med masse annet rask og var ikke noe typisk brudekjole. Saken er, at hvordan skal jeg få henne til å innse at jeg er lei meg for dette. Har sagt unnskyld men hun vil ikke snakke om det. Hvordan få henne til å ikke hate meg? Anonymous poster hash: e6736...32c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 For noe kjedelig trolling. *gjesp* Anonymous poster hash: c85ca...7ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå