Gjest slettetbruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Det var så interessant, men jeg hadde 12 timer underskudd på søvn og hadde gått i både Birkenau og Auschwitz 1 og jeg klarte bare ikke å holde meg våken.. Og nå skal jeg skrive en slags dagbok der jeg reflekterer om hvordan jeg opplevde konsentrasjonsleirene og tidsvitnet.. Men jeg sovnet jo :''c Uff jeg er så respektløs. Og hun satt og gråt. Og jeg sov. Omg. Jeg hater meg selv.
Pringle Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Du kan vel skrive at du har konsentrasjonsproblemer?
Gjest slettetbruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Du kan vel skrive at du har konsentrasjonsproblemer? Ehm nei, jeg var en av 30 som sovnet men ok, kanskje jeg har det..Nei.
Gjest slettetbruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Det stod jo forklaret hvorfor jeg sovnet, skjønner ikke hvordan du klarer å blande inn konsentrasjonsproblemer? Blir ikke du sliten av å dra ned på bussen klokka 03 om morningen uten å ha sovet og så sitte på en buss i tre timer og så ta fly og så ta buss igjen og så ikke få sove på hotellet fordi alle bråker og så gå i krakow i 7 timer og to lange konsentrasjonsleirer som varte i 6 timer til sammen???
Testosteron Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Uff jeg er så respektløs. Og hun satt og gråt. Og jeg sov. Omg. Jeg hater meg selv. Du fortjener straff 1
Botch Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Det stod jo forklaret hvorfor jeg sovnet, skjønner ikke hvordan du klarer å blande inn konsentrasjonsproblemer? Blir ikke du sliten av å dra ned på bussen klokka 03 om morningen uten å ha sovet og så sitte på en buss i tre timer og så ta fly og så ta buss igjen og så ikke få sove på hotellet fordi alle bråker og så gå i krakow i 7 timer og to lange konsentrasjonsleirer som varte i 6 timer til sammen??? Konsentrasjonsleir… konsentrasjonsproblemer… get it? 2
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Nå ja :c Omg dere må ikke kødde med meg når jeg er så lei meg daa
Gjest RompeRusk Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Ja, for du er den første som har tatt samme busstur. Jeg klarte å holde meg våken, til tross for søvnforstyrrelse. Anyways, en kan alltid redde seg ut av slike situasjoner. Søk på nettet etter andre som har Vært på samme greia, samarbeid med klassekamerater så klarer en å snekre sammen et notat. for øvrig veldig synd for din egen del at du ikke benyttet deg av sjansen, tidsvitner fra 2 verdenskrig forsvinner raskere og raskere, snart har vi ikke noen igjen. Skulle gjerne tatt turen på nytt om jeg hadde mulighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå