Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sammen med kjæresten for 5mnd siden... helt siden da har alt egentlig bare vært opp-ned...

Han er en veldig kontrollerende og sjalu person, og ikke minst egoistisk... alt handler om han, hans behov... mens mine behov ikke spiller noen rolle. Trenger egentlig råd for hva jeg kan gjøre framover...

Et eksempel er i natt, jeg sov hos han... skulle egentlig opp 10 på morningen for å dra på jobb... men da jeg våknet 6 på natta av at jeg måtte på do(og tilfeldighvis vekka han) ble han så sint at han skrek til meg "jeg trenger søvn!!! din idiot!" jeg snakka lavt og han fortsatte å skrike til meg "du vekker hele familien min" osv... når det mest sansynlig var han som vekka alle pga skrikinga si..

det hele endte opp med at jeg dro klokka 6 på morningen.... gjorde jeg det riktige valget? tror ikke jeg skal ha kontakt med han på en stund... vet liksom ikke hva jeg skal gjøre framover.... jeg er så utrolig glad i han, og han har mange positive sider, men jeg føler de negative sidene er så domminerende. skal jeg bare gjøre det slutt og bryte kontakten?

har vært så mange episoder som denne i de 2 siste mnd...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Froskejenta
Skrevet

han høres ut som en tosk....

• Liker 2
Skrevet

Ble sammen med kjæresten for 5mnd siden... helt siden da har alt egentlig bare vært opp-ned...

Han er en veldig kontrollerende og sjalu person, og ikke minst egoistisk... alt handler om han, hans behov... mens mine behov ikke spiller noen rolle. Trenger egentlig råd for hva jeg kan gjøre framover...

Et eksempel er i natt, jeg sov hos han... skulle egentlig opp 10 på morningen for å dra på jobb... men da jeg våknet 6 på natta av at jeg måtte på do(og tilfeldighvis vekka han) ble han så sint at han skrek til meg "jeg trenger søvn!!! din idiot!" jeg snakka lavt og han fortsatte å skrike til meg "du vekker hele familien min" osv... når det mest sansynlig var han som vekka alle pga skrikinga si..

det hele endte opp med at jeg dro klokka 6 på morningen.... gjorde jeg det riktige valget? tror ikke jeg skal ha kontakt med han på en stund... vet liksom ikke hva jeg skal gjøre framover.... jeg er så utrolig glad i han, og han har mange positive sider, men jeg føler de negative sidene er så domminerende. skal jeg bare gjøre det slutt og bryte kontakten?

har vært så mange episoder som denne i de 2 siste mnd...

Jeg ville ha gjort det slutt ja.

Skrevet

Kanskje på tide å ta en prat om hva slags forhold dere vil ha?

• Liker 2
Skrevet

Du gjorde rett i å dra, og jeg hadde ikke dratt tilbake heller. For å si det pent.
For en idiot du er sammen med!

• Liker 2
Skrevet

Kanskje på tide å ta en prat om hva slags forhold dere vil ha?

Jeg tror ikke noe nytter... jeg lurer egentlig om jeg bare må bryte kontakten helt... vi har slått opp maaaange ganger allerede (og blitt sammen igjen) virker som han ser på dette som en lek: jeg gråter, han ler...Er så mange ting som ikke er riktig i dette forholdet... har jo aldri vært i et forhold før, er nok derfor jeg har vært så tolmodig.

Skrevet

Jeg tror ikke noe nytter... jeg lurer egentlig om jeg bare må bryte kontakten helt... vi har slått opp maaaange ganger allerede (og blitt sammen igjen) virker som han ser på dette som en lek: jeg gråter, han ler...Er så mange ting som ikke er riktig i dette forholdet... har jo aldri vært i et forhold før, er nok derfor jeg har vært så tolmodig.

Har ikke du vært i forhold før eller har ikke han?

Drit i å vær tålmodig. Han der kommer bare til å tenke på seg selv videre også, og plutselig er det en annen dame som frister mer. Kom deg vekk nå.

Anonymous poster hash: 3758b...65f

• Liker 1
Skrevet

Blir han sur fordi du må på do? Hva faen. Jeg hadde sagt at enten så holder han kjeft, eller så er det byebye.

Anonymous poster hash: 053e4...7c3
  • Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er dere ?

Skrevet

Kom deg vekk mens det enda er "ferskt". Min versjon av deg presterte en gang å si: "Du, jeg har tenkt litt. Jeg bestemt meg for at det er på tide at du gir meg en sønn" ................WHAT?!?! Godt jeg er kvitt han!

Anonymous poster hash: 0ae53...3fe

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvor gammel er dere ?

Jeg er 17 og han 20...

Kom deg vekk mens det enda er "ferskt". Min versjon av deg presterte en gang å si: "Du, jeg har tenkt litt. Jeg bestemt meg for at det er på tide at du gir meg en sønn" ................WHAT?!?! Godt jeg er kvitt han!

Anonymous poster hash: 0ae53...3fe

Jeg tror egentlig det er best å komme seg bort med een gang... Det jeg har skrevet her inne er ingenting i forhold til alle tingene som har skjedd. Det dummeste jeg kan gjøre er å gå tilbake...

herregud, at man kan si noe sånt... :sjokkert: hva om det hadde blitt en jente? hadde han gått da...

Endret av Fly_Ct
Skrevet

Har ikke du vært i forhold før eller har ikke han?

Drit i å vær tålmodig. Han der kommer bare til å tenke på seg selv videre også, og plutselig er det en annen dame som frister mer. Kom deg vekk nå.

Anonymous poster hash: 3758b...65f

det er nok det, jeg har ikke vært i noen forhold før han, nettopp fordi jeg var så bestemt på at jeg ikke ville gå inn i et forhold hvor jeg hadde en kjæreste som skulle prøve å bestemme over meg...

og en ting, sikkert mange jenter som kan friste han, men når de finner ut hvem han er så tror jeg ingen holder ut like lenge som jeg gjorde.

Gjest Elseby13
Skrevet

Du er 17! Herlighet, du er et barn/ungdom som skal leke/ha det moro/nyte ungdomstida. Ikke kast bort denne herlige tiden på en idiot! Hva er det med jenter for tiden? Skaff dere selvrespekt! Man må ikke ha kjæreste til enhver pris.

Skrevet

Du er 17! Herlighet, du er et barn/ungdom som skal leke/ha det moro/nyte ungdomstida. Ikke kast bort denne herlige tiden på en idiot! Hva er det med jenter for tiden? Skaff dere selvrespekt! Man må ikke ha kjæreste til enhver pris.

Det var jo nettopp derfor jeg ikke ville ha kjæreste i utgangpunket, helt til jeg ble forelsket i han... rart hvordan personer kan forandre seg totaaalt når de først er i et forhold.

skal ikke gå rundt og synes synd på meg selv heller, var jo mitt valg å bli der i 5 mnd, jeg har gått gjennom mer dritt en man kan tro på så kort tid.

Gjest Chloe87
Skrevet

Han kommer bare til å bli verre og verre. Kom deg vekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...