Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun svarer nemlig ikke på meldingen i dag og liker ikke statusoppdateringer jeg lager på facebook lenger. Jeg hadde nylig en psykisk ubalanse og det var da hun sluttet å ta kontakt med meg. Men jeg gjorde henne ingenting galt eller sårende. Jeg skrev om lidelsen min på facebook og hun hadde visst blitt ganske sjokkert over hvor syk jeg var. Etter dette har hun verken sendt meldinger eller noe, hun likte å være venn med meg. Hva kan ha skjedd? Jeg liker hennes innlegg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Det er trist at facebook har overtatt en så altfor stor del av den direkte kommunikasjonen mellom mennesker. Ingen her inne (så sant denne veninna di ikke er registert her) har fasitsvaret til deg Pinnedyr, så det er nok henne selv du må spørre, ikke oss....

• Liker 2
Skrevet

Ring og spør. Eller ta turen bortom. Kanskje godt for dere begge å snakke ordentlig ut?

Er det bare i dag hun ikke har svart? Hun kan jo ha hatt en travel dag?

Skrevet

Ring og spør. Eller ta turen bortom. Kanskje godt for dere begge å snakke ordentlig ut?

Er det bare i dag hun ikke har svart? Hun kan jo ha hatt en travel dag?

Det var en gang tidligere at hun ikke svarte også, men spesielt i dag.

Skrevet

Det hadde kanskje ikke vært så dumt å møtes da og få en avklaring face 2 face?

Å ikke svare på meldinger er nå en ting, men å kommunisere daglig andre steder er kanskje ikke så veldig produktivt likevel i grunn? Da kan det jo dukke opp nye forsøk daglig for å enten bare hale ut tiden, eller prøve å emosjonelt presse på folk en dårlig samvittighet. Og står en selv uten en komplett samvittighet selv evt, så koster ikke forsøket en eneste kalori altså. Nytt forsøk dagen etterpå da bare. Alt som må til for å få viljen sin, så langt det overhode kan strekke seg. Hehe. Rent hypotetisk altså.

Hva med et treff, hvor begge kan snakke ut..? Eller alternativet - ingenting (som det er / blir uansett?)

Skrevet

Takk for råd. Hun har tilogmed slettet meg som venn på facebook.

Skrevet

Mamma sier jeg ikke trenger å be henne i bursdagen min i år, for hun syntes det var så unødvendig og stygt gjort av henne. Hun sa jeg bare skulle blåse i hele henne. Jeg er enig.

Skrevet

Mamma sier jeg ikke trenger å be henne i bursdagen min i år, for hun syntes det var så unødvendig og stygt gjort av henne. Hun sa jeg bare skulle blåse i hele henne. Jeg er enig.

Vel, det er når man opplever noe vanskelig at man finner ut hvilke venner som er ekte og de som ikke er det.

Anonymous poster hash: d0dee...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...