Gå til innhold

hjelp meg!-surrer jeg eller er det tilfeldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han har 350-400 venner på vennelista på fb, og jeg er den han har mest kontakt med på chat, meldinger o.l. Kan det da stemme at det er tilfeldig at jeg ligger omtrent nederst på vennelista hans. Han sier det, men jeg lurer på om han blokker meg fra innlegg el skjuler annet for meg der som gjør at jeg havner så langt bede. Vi har vært venner lenge, han har vært opptatt av om jeg skulle "misforstå" tibg på fb tidligere. Håper noen kan svare meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg gjette; Du har et navn som begynner på en bokstav som er langt nede i alfabetet? :D

• Liker 5
Skrevet

Det begynner på en midt i. Det ser ikke ut dom det er noe system mdd tanke på de andre på lista

Skrevet

Kommer an på om du mener generelt vennelista, eller vennelista på chat. I den vanlige vennelista så står det som regel etter alfabet. Og på chat så er den øverste kategorien vanligvis de du snakker mest med/ de du nylig har snakket med. Ikke etter en spesiell rekkefølge. Og den nederste er de som er pålogget - etter alfabet. Jeg tviler på at det er mulig å bestemme hvem som står hvor i vennelista selv, det blir automatisk generert av facebook.

Skrevet

Hos meg står det litt generelt. Noen prater jeg med på chat, mens det ligger noen jeg aldri har pratet med på chat før/ikke pleier å prate med vanligvis :P Tror de trekker ut hvem du nylig har snakket med, men det står ikke i noen bestemt rekkefølge. Slik er det på min ihvertfall.

Anonymous poster hash: 5f166...104
Skrevet

Tror det er litt tilfeldig. Akkurat nå er han jeg snakker ALLER mest med på fb på 4 plass på lista. Som regel ligger han øverst. Aldri under midten. :)
Vi prater sammen på face døgnet rundt da.

Men på hans chatliste ser det ut til at jeg er sånn circa midt i hele tida. Men det bryr meg ikke så mye.
Hvis man har nylig har lagt til venner, eller har venner som kommenterer mye på ens statuser og bilder tror jeg også det spiller litt inn på hvor en havner. ;)
Men jeg ville ikke tenkt så mye over det hvis jeg var deg!

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette.

Mvh Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...