AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tror egentlig ikke på astrologi, men synes det er litt gøy likevel. Jeg er fisk. Hvordan tror dere jeg passer sammen med en skytte? Evt. hvilket stjernetegn passer best for et seksuelt forhold og for ekteskap?Anonymous poster hash: c3d42...367
Rosewood Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg liker astrologi, men det er ikke noe jeg tar seriøst. Skytten er et ildtegn og fiskene vanntegn.. De sier at tegnene som er i samme element passer best sammen. http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article700011.ece Der står best seksuelle match for ethvert stjernetegn
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Stjernetegn har absolutt ingenting å si. 2
Gjest Ironically me Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Sjekket dette ved en tilfeldighet i ettertid. I følge noe indisk astro greier, skulle jeg og den jeg var gift med være skikkelig innetier. Etter en rekke utroskap og masse annen faenskap, så kan jeg si: -toss a coin 3
Gjest Eurodice Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Stjernetegn har absolutt ingenting å si. Hva begrunner du det med?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Hva begrunner du det med? Hva med vitenskap og logikk? Anonymous poster hash: 62b50...f47 3
likeasir Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Hva med vitenskap og logikk? Anonymous poster hash: 62b50...f47 Ukjente begreper for de som driver med astrologi. 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg opprettet som sagt denne tråden bare for gøy, men det er kanskje feil forum. Finnes det et sted man kan spørre/lese uten at det koster penger? Husker at jeg fant en side med mye detaljert informasjon når jeg var sammen med eksen, men nå finner jeg det ikke. Finner et skjema der det er huket av at vi passer sammen seksuelt, men på ingen andre måter (huff da! :-p) og informasjon om skytte og fisk alene, men ikke utfyllende om dem sammen. TSAnonymous poster hash: c3d42...367
bella_ Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg synes også stjernetegn er gøy, men ikke noe jeg lever etter. Men jeg skjønner ikke den artikkelen Rosewood linket til, for eksempel at Tyren elsker vibratorer. Har de undersøkt dette, eller er det noe de 'bare vet'?
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg opprettet som sagt denne tråden bare for gøy, men det er kanskje feil forum. Finnes det et sted man kan spørre/lese uten at det koster penger? Husker at jeg fant en side med mye detaljert informasjon når jeg var sammen med eksen, men nå finner jeg det ikke. Finner et skjema der det er huket av at vi passer sammen seksuelt, men på ingen andre måter (huff da! :-p) og informasjon om skytte og fisk alene, men ikke utfyllende om dem sammen. TSAnonymous poster hash: c3d42...367 Du kan gå inn på astrocenter.com for eksempel, og lese der.
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Hva begrunner du det med? Jeg begrunner det med at mennesket er et overtroisk dyr.
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg begrunner det med at mennesket er et overtroisk dyr. Jeg kjenner en som i flere år har håpet og trodd på mirakler, men har vel nå innsett at det ikke vil skje av seg selv. Det er antagelig like urealistisk å tro på mirakler som på astrologi, vil jeg tro. Endret 2. oktober 2013 av Arabella
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg kjenner en som i flere år har håpet og trodd på mirakler, men har vel nå innsett at det ikke vil skje. Det er antagelig like urealistisk å tro på mirakler som på astrologi, vil jeg tro. Det er i hvert fall ingen grunn til å påstå at to skytter passer i sammen.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Stjernetegn har absolutt ingenting å si. Jo! Jeg har erfart at menn født mellom april-august er drittsekker. Løver er verst. Selv er jeg skorpion. Anonymous poster hash: 619b2...627
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Det er mulig det er mye ''humbug'' innenfor dette, men jeg har aldri gått overens med folk som er født i skorpionen. Er selv steinbukk. Anonymous poster hash: 77d87...a12
Gjest Riskjeks Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 For meg er dette bare underholdning, og beskrivelsen av kjæresten min stemte absolutt ikke Men vi skulle være en god seksuell match da! Vi er hhv. skytte og vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå