Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg her, i håp om at noen har vært i samme eller lignende situasjon.

Har nå, de siste 9 mnd (siden januar) hatt en langt kortere syklus enn jeg har hatt tidligere. Syklusen min har vært på omtrent 22-23 dager. Forige mens var 5. Til 9. Sept. Fikk igjen blødninger i noen dager fra 14. - 16, altså rundt det tidspunktet hvor jeg har el. Mensen skulle vært tilbake 26, men har enda ikke kommet.

Har testet flere ganger, alle tester (digitale) viser negativt. Er det framdeles noen sjans for å være gravid? tenker i og med at syklusene mine er så korte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver meg her, i håp om at noen har vært i samme eller lignende situasjon.

Har nå, de siste 9 mnd (siden januar) hatt en langt kortere syklus enn jeg har hatt tidligere. Syklusen min har vært på omtrent 22-23 dager. Forige mens var 5. Til 9. Sept. Fikk igjen blødninger i noen dager fra 14. - 16, altså rundt det tidspunktet hvor jeg har el. Mensen skulle vært tilbake 26, men har enda ikke kommet.

Har testet flere ganger, alle tester (digitale) viser negativt. Er det framdeles noen sjans for å være gravid? tenker i og med at syklusene mine er så korte.

Jeg hadde det også slik første mnd, men da var det pga stress med å ville bli gravid. Det kan ta tid før hcg nivået vises i graviditetstest, så ring lege og avtal time til blodprøve så får du vite det helt sikkert :) Så kan dere fortsette å prøve neste periode. Lykke til.

Anonymous poster hash: 9e2df...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...