Gå til innhold

samboer gjennom flere år utro.. de har fått barn sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjedde for tre år siden, og verden falt sammen, det tok meg lang tid før jeg klarte meg igjen. De hadde faktisk vært sammen like lenge som han hadde vært sammen med meg.

Jeg gjorde det slutt da jeg fikk vite om det. De er ikke sammen lenger.

For noen uker siden har vi snakket om eventuelt å bli sammen igjen, og jeg klarer ikke å vite om jeg er i stand til det eller ikke, det største problemet er at barnet alltid skal minne meg på det, og jeg vil vite om jeg klarer å legge det bak meg.

Blir vi sammen igjen, skal jeg jo ha et forhold til det uskyldige barnet, og det forholdet skal være sunt og ikke ødeleggende.

Jeg ønsker ikke å bli bedømt eller å høre hva man synes om utroskap, jeg ønsker å høre om deres følelsesmessige erfaringer dere som har opplevd noe lignende, eller noen tips til å finne ut hva jeg virkelig vil eller kan.

Har søkt på internett, det finnes mye om utroskap, men fant ingenting om utroskap når den utro har fått barn med den tredje personen.

Anonymous poster hash: 1ed2b...3ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg ikke viklet meg inn i. Det finnes vel andre menn enn denne karen her, som allerede har bevist for deg en gang at han er en skikkelig drittsekk. Hvorfor gi ham muligheten til å gjøre det igjen?

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke bare det uskyldige barnet du må forholde deg til. Du må også forholde deg til damen han var utro med, i og med at hun er moren til dette barnet. Er barnet gammelt? Har du barn med han? Dersom du mener du er i stand til å forholde deg til alt sammen på en grei måte, så er det jo ingen problem. Men hvorfor vil du ha tilbake en mann som har vært utro mot deg i 3 år (hvis jeg forsto deg riktig)? Vil du noensinne være i stand til å stole på han igjen? Han vil måtte ha kontakt med mor til dette barnet, hvordan blir det for deg? Hva som får deg til å tro at han ikke kan være utro igjen?

Aldri om jeg hadde orket det. Konstant gnagende usikkerhet, for tvilen vil vel alltid være der.....skjer det igjen?

Skrevet

Hn har jo virkelig sveket deg på det groveste, kjørt dobbelt opplegg hele veien! Det er ikke snakk om et engangstilfelle, men et FORHOLD til en annen kvinne, samtidig som han hadde et "forhold" til deg. Han må fortsatt ha kontakt med denne kvinnen. Tror du virkelig han kommer til å la være å ha sex med henne? Sorry, men han mannen der hadde jeg ikke stolt mye på...han måtte i tilfelle vist at han ville gjort ALT for at han hadde forandret seg...terapi alene og med deg osv.

Skrevet

Det er dumt å utsette seg for det du nå vurderer.

Tvil og usikkerhet kommer til å ri deg som en mare, og han tok i grunnen dette valget selv en gang, så om jeg var deg hadde jeg sluppet taket, ja.

• Liker 4
Skrevet

Det er lett å hoppe i sjøen men vanskelig å komme seg ut av vannet igjen. Den fisken der hadde ikke jeg hoppa over bord for å få tak i. Heller nyte sjøen fra dekk og vinke hadet mens jeg seilte forbi.

Anonymous poster hash: 09234...e86

• Liker 2
Skrevet

Har ingen erfaring med akkurat det. Men har erfaring med å ta tilbake en utro partner, dette er mange år siden.Det gikk ikke så bra for å si det sånt. Uansett, en erfaring rikere. .

Det er utrolig viktig å ta tak i deg selv. Du har en gang vært på bunnen, og faren for at du havner der igjen er stor. Om han ikke er utro igjen så vil alltid den usikkerheten være der. Og den usikkerheten er fæl.

Tenk deg godt om før du hiver deg inn i det der.

Har du det fint som singel?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Dette skjedde for tre år siden, og verden falt sammen, det tok meg lang tid før jeg klarte meg igjen. De hadde faktisk vært sammen like lenge som han hadde vært sammen med meg.

Jeg gjorde det slutt da jeg fikk vite om det. De er ikke sammen lenger.

For noen uker siden har vi snakket om eventuelt å bli sammen igjen, og jeg klarer ikke å vite om jeg er i stand til det eller ikke, det største problemet er at barnet alltid skal minne meg på det, og jeg vil vite om jeg klarer å legge det bak meg.

Blir vi sammen igjen, skal jeg jo ha et forhold til det uskyldige barnet, og det forholdet skal være sunt og ikke ødeleggende.

Jeg ønsker ikke å bli bedømt eller å høre hva man synes om utroskap, jeg ønsker å høre om deres følelsesmessige erfaringer dere som har opplevd noe lignende, eller noen tips til å finne ut hva jeg virkelig vil eller kan.

Har søkt på internett, det finnes mye om utroskap, men fant ingenting om utroskap når den utro har fått barn med den tredje personen.

Anonymous poster hash: 1ed2b...3ca

Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg unna. hadde ikke klart å stole på vedkommende igjen, og det med barnet spaper bare forviklinger tror jeg

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Enkelt nok. Ikke bli sammen med han igjen.

Den oppførselen han har utvist viser jo klart at han ikke er til og stole på. Tror du virkelig at han mirakuløst har forandret personlighet i den tiden han har vært borte fra deg?

Engang en løgnaktig dritt, alltid en løgnaktig dritt. :gravid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...