Gå til innhold

Om fenomenet TV


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvis du fikk velge helt selv, ville du hatt TV i huset?

Jeg hadde kastet den ut. Men dessverre ville samboeren min sendt meg på lukket avdeling hvis jeg gjorde det, for han elsker TV`en sin.

Jeg fryder meg i det stille hver gang Tv`en fusker, bildet blir dårlig eller lyden hopper ut et øyeblikk. Bare gleder meg til Tv`en skal dø!

Føler at TV`en får alt for mye oppmerksomhet. Den blir brukt til å sitte foran flere timer for dag og bare slappe av, og det synes jeg er så apatisk!

Jeg vil mye heller ha sex, kose, leke, gå ut... Osv.

Men samboeren min orker ikke, han vil sitte i sofakroken og slappe av foran TVn.

AAAAHhhrgg... **sukker**

Jeg blir sprø- det eneste jeg kanskje liker å se på er Torsdagsklubben!

Resten er bare dritt!

TV`en blir som en avgud. (Jeg er ikke kristen, men...)

Jeg hater TV`en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Spar deg!

Det var da, nå er nå!

Har du ikke noe bedre å gjøre??? Spa ut møkk av kjeften din kanskje?

_________________

~Vinga~ vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-03-01 09:25 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tvn stort sett er grei å ha jeg!!

Hender samboeren og jeg har sånne tv kvelder hvor vi kan sitte å se på tvn hele kvelden og bare slappe av og det er deilig en gang i blant icon_smile.gif for eks i går så rikka vi oss ikke fra tvn fra kl 19 30 til klokka var 22 30...skikkelig avslappende etter en slitsom dag.

ellers så kan det gå lenge mellom hver gang vi ser på tvn og da finner vi på andre ting icon_smile.gif

tv slave er jeg ikke men av og til er det avslappende synes jeg:)

klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lula: Hvordan da? *englesmil*

Får vel si fra når jeg synes noen går for langt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du dette:

"Trodde du digga TV2 på dagtid jeg.....(som hypnotic i det gamle forumet)"

er å gå for langt????

Synes det var et spørsmål som var helt på sin plass. DITT svar derimot var jo veldig lite hyggelig!!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, er litt glad i TVn min jeg.

Hadde planer om å være uten TV da jeg flytta sist gang, men så fikk jeg av en venn, og jeg sa ikke akkurat nei icon_wink.gif

Synes det er greit å ha som underholdning når jeg føler for å daffe, det finnes jo en av-knapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg syns TV'n "stjeler" utrolig mye tid. Tenk bare på hvor mye annet en kunne gjort i stedet: trent, lest pensum, lest en god bok, snakket med en god venn, skrevet brev, ryddet huset osv.

Det er bare det at det er så utrolig avslappende å bare sløve i sofaen. Blir ikke mer opplagt av det, så egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg bruker så mye tid på den store svarte saken som står mitt i stua.

Tror jeg må kutte ned litt på TV-tittinga jeg. Ser kanskje ikke så mye, men den står jo på så å si hele kvelden.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke leve uten tv; er altfor opptatt av nyheter, debatter og dokumentarer. Når det er sagt, kan jeg sikkert se litt mindre søppel-tv, men jeg liker det jo. Men, jeg følger iallefall ikke med på BB, Kråkeslottet etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå ikke sett på tv, siden August. Jeg har funnet ut at det e så mye mer å gjør enn å se på tv. Eneste fordel med tv'en er å se på film. nyheter og div. kan en finne på nette!

Klemz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke TV. Det lille som interesserer meg der er ikke verdt å ha en TV for. Jeg lytter mye på radio (masse interessant lørdag og søndags formiddager). Også har vi jo nettet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Vinga og alle andre også forresten.

Jeg er enig; kunne godt klart meg uten tv jeg! Med glede, faktisk. Jeg tror man hadde fått mye mer konstruktivt ut av livet uten tv, for det går så utrolig mye tid til den der boksen. Jeg synes faktisk det er mye bedre med pcen, den hemmer ikke fantasien så mye. Derfor surfer jeg heller på nettet, jeg.

Før da jeg hadde samboer irriterte det meg at han alltid og konstant satte seg ned med den forbanna tv'n. Ville heller se en dårlig såpe enn å snakke med (interessante)meg.

Så nå har jeg ingen samboer, tv'n samler støv, og jeg har begynt å TRIVES igjen!!!Endelig:-)

Lykkelig klem

PONITA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selskap i TV'n jeg - blir liksom ikke så ensomt. Jeg bor alene, og synes det er godt å "se noen" i stua. Godt å ha noen å "kjefte på". Blir litt stusselig alene. Mulig dette virker dumt på noen, men OK - jeg mener det er litt selskap i "firkanten". Men, det betyr ikke at jeg ser på alt. TV'n kan godt stå på uten at jeg ser på, men det blir hvertfall litt "liv i leiren".

Hilsen ei som også bruker AV-knappen icon_cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Ok, innrømmer at TV kan være ok å ha på søndagskvelden (globus 2!!!) men ellers så er det mye tid som går tapt foran glaneboksen, det må dere da innrømme??

Er det ingen som ønsker å bruke mer tid på viktigere ting enn TV?

Jeg liker bedre å holde på med KG jeg icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda skal innrømme at tvn KAN ta mye tid som man egentlig burde bruke på andre ting , men jeg for min del bare må ha med meg hotel sæsar hver dag jeg. ellers så blir så og si all ledig tid brukt på leselesing nå for eksamen er i juni og jeg har kjempemasse igjen åå gå igjennom...

klem fra sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...