AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hei. Jeg lurer på om noen har noen erfaringer. Nå er det snart fire uker siden jeg sluttet på cerazette, og har ikke fått mensen igjen. Jeg fikk noen dråper blod og litt brunt utflod som varte ca en dag, ett par dager etter slutt. Har ikke sett noe mer til mensen og har hatt øme brystvorter i len uke nå. Har ikke planlagt å bli gravid, men muligheten for at det har skjedd er der. Noen som vet om det er normalt? Trodde mensen kom ganske fort. Anonymous poster hash: 3a647...05a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Hva som er normalt vet jeg ikke, men jeg gikk fra noe uregelmessig rot når jeg gikk på cerazette til rett inn i en stabil syklus når jeg sluttet. Anonymous poster hash: f643f...5b9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Hva som er normalt vet jeg ikke, men jeg gikk fra noe uregelmessig rot når jeg gikk på cerazette til rett inn i en stabil syklus når jeg sluttet.Anonymous poster hash: f643f...5b9 Okei, jeg hadde ikke mensen når jeg gikk på pillene. Mener jeg har lest før at om man slutter eller glemmer en pille skal man blø med en gang. Anonymous poster hash: 3a647...05a
Nektarin Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg gikk også rett inn i stabil syklus da jeg sluttet på cerazette. De fleste jeg har snakket med har gjort det, mange sier at legen sier det er så lite hormoner at kroppen har lettere for å hente seg inn. Vet ikke hva som er sant, men legen har vel oftest rett her Så hvis du tror du kan være gravid, så ta en test. Er du langt nok på vei til å ha symptomer så vil du være langt nok til at testen slår ut riktig også.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Hva som er normalt vet jeg ikke, men jeg gikk fra noe uregelmessig rot når jeg gikk på cerazette til rett inn i en stabil syklus når jeg sluttet.Anonymous poster hash: f643f...5b9 Merket du noe til øme brystvorter når du sluttet på dem? Anonymous poster hash: 3a647...05a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg gikk også rett inn i stabil syklus da jeg sluttet på cerazette. De fleste jeg har snakket med har gjort det, mange sier at legen sier det er så lite hormoner at kroppen har lettere for å hente seg inn. Vet ikke hva som er sant, men legen har vel oftest rett her Så hvis du tror du kan være gravid, så ta en test. Er du langt nok på vei til å ha symptomer så vil du være langt nok til at testen slår ut riktig også. Merker ikke noe annet enn at ikke mensen kommer og øme brystvorter. Hvor lenge etter slutt fikk du mensen da? Anonymous poster hash: 3a647...05a
Sunshine Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ble gravid en mnd etter jeg sluttet på Cerazette begge gangene. Det er mindre hormoner i Cerazette enn andre piller, og en glemt pille er nok til at man blir gravid. Er du usikker så ta en test.
kokkos Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Begge gangene jeg har sluttet på cerazette kom mensen etter ganske nøyaktig fire uker. Og begge gangene var puppene veldig ømme i forkant, så jeg trodde (håpte) at jeg var gravid. Dengang ei. Det er ganske vanlig, tror jeg, med ømme pupper ved pilleslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå