Gå til innhold

Blir ikke forelsket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom nylig ut av et forhold med en mann, og jeg kjente mye på underveis at det nok manglet en god del følelser jeg synes man burde kunne forvente...

Jeg har datet mye tidligere, kan bli fascinert og betatt, men jeg blir ikke forelsket.

De fleste er veldig hyggelige, praten pleier å gå lekende lett, og alle har villet møte meg igjen, men etter 2-4 dates, finner jeg som oftest ut at det er noe som ikke stemmer, og da får jeg en følelse av at jeg heller vil avslutte kontakten.

Jeg føler jeg merker dette ganske tidlig, av og til har jeg gitt det en date eller to ekstra, for å se om noe forandrer seg, men det har ikke skjedd så langt.

Jeg har vært singel i mange år tidligere, og begynner å bli litt frustrert...

Hvor mange dater går dere på før dere finner ut at det ikke er potensiale for noe mer, og har dere filosofert over hva det er som gjør at kontakten ikke føles riktig, og ikke har potensiale for å utvikle seg?

Anonymous poster hash: a106c...b6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ganske likt som deg. Vært singel i 8 måneder, før det i over fire år. Bortsett fra det ene forholdet har jeg ikke blitt forelsket, men kan bli tiltrukket av menn da.

Jeg merker ganske fort at det ikke har potensiale, men gir det som regel litt mer tid siden jeg som deg ofte kan hygge meg og samtalen går fint.. Men det er noe som mangler.. Forelskelsen, nysgjerrigheten, viljen til mer.. Får jo håpe det bare skjer da, når man minst venter det eller noe i den duren.

Skrevet

Jeg har heller aldri vært skikkelig forelsket. Er i midten av 30-årene nå og begynner å bli redd for at det aldri kommer til å skje. :-(

Anonymous poster hash: 166e8...d2a

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bekymrer det dere? Forelskelse er bare en psykotisk tilstand. Bedre å gå inn i noe me øynene åpne.

Anonymous poster hash: 64082...2c3
Skrevet

Hvorfor bekymrer det dere? Forelskelse er bare en psykotisk tilstand. Bedre å gå inn i noe me øynene åpne.

Anonymous poster hash: 64082...2c3

Jeg er redd jeg da kan gå inn i noe som er feil. Noe som er bra på papiret, men ikke kjærlighet. For jeg vil jo oppleve ekte kjærlighet!

(jeg er AB rett over deg, ikke TS)

Anonymous poster hash: 166e8...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...