Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, folkens!

Jeg har så smått startet å utvikle følelser for en gutt i min omgangskrets. Vi har kjent hverandre sånn bittelitt noen få måneder nå (siden jeg flyttet hit for å studere i august), men har ikke før nå de siste ukene fått nokså god kontakt.

Problemet mitt er bare det at jeg ikke er flink til å ta kontakt med ham (sende meldinger, skrive til ham osv.), og venter bestandig på at han skal gjøre det. Jeg vet godt at det ikke er farlig i det hele tatt, ettersom jeg fikk positiv respons sist jeg var den som startet samtalen på Face (haha, vet det er barnslig...). Nå ønsker jeg å skrive til ham igjen, men jeg føler jeg maser hvis jeg gjør det. Jeg er nemlig under den kanskje litt feilaktige oppfatningen om at gutter tar kontakt hvis de er interessert, og lar være å gjøre det hvis de ikke er det.

Såå gutter, dette er vel feil, eller? Anser dere jenter som skriver til dere som irriterende/masete, eller bryr dere dere ikke? Jeg blir bare sånn overanalyserende når jeg merker han gir meg sommerfugler i magen, haha. Blæ!

Setter stor pris på (seriøse) innspill! :)

J19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det.

Hva har du og tape? :)

Anonymous poster hash: 6e675...811

Skrevet

Gjør det.

Hva har du og tape? :)

Anonymous poster hash: 6e675...811

Nei, det er liksom det. I bunn og grunn har jeg jo ingen verdens ting å tape på å sende ham en melding:) Men føler likevel at han bare tenker at jeg maser hvis jeg skriver til ham.Uff, får tydeligvis dårlig selvtillit av å like noen! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...