Gå til innhold

Hvem har best is - te?

Hvem har best is - te?  

1. 1. Hvem har best is - te?

• Lipton
      12
    • Nestea
      13
    • Spring
      3
    • Andre
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem selger den beste is - teen?

Selv holder jeg en knapp på Spring Sitron og Spring Bringebær :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Alle smaker kunstig sukker-Estoff drikke. Er mer sukker i iste enn brus (fra en ringneskonsulent jeg kjenner)

Jeg er utrolig glad i iste, men den må være sukkerfri (eller bare med litt sukker) og smake laget laget av/smake te. Ettersom det ikke selges i Norge (så vidt jeg vet) så lager jeg selv. Det er utrolig godt.

Ellers så må jeg si at jeg har ikke smake Spring sin...

Skrevet

Hjemmelaget er det eneste som egentlig duger. De ferdigkjøpte er alt for søte. Og de med ferskensmak synes jeg er direkte fæle, må være sitron!

Skrevet

Hvis jeg må velge en ferdig is-te så synes jeg Snapple Lemon Icetea er den beste, men ellers lager jeg den selv på Darjeeling.

Skrevet

Lipton! :D Med ferskensmak.. *sukk* :)

Skrevet

Lipton med fersken smak. Har akkurat helt i meg en halv liter av den i kveld. :P

• 6 måneder senere...
Gjest Hulderjenta
Skrevet

Definitivt Lipton sin pose-iste (den du blander ut selv) med ferskensmak! :sikle:

Skrevet

Hjemmelaget er selvsagt best, men av de man får kjøpt er Nestea fersken helt klart best.

Skrevet

Fun light ice tea med peach-smak er min absolutte favoritt. Også er det bare 1 kalori pr desiliter..... :sjarmor:

Skrevet
Hjemmelaget er selvsagt best' date= men av de man får kjøpt er Nestea fersken helt klart best.

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...