AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hvordan er en helt normal dag hos dere med soving, spising og leggetider? Anonymous poster hash: 71674...26f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Her spiser han i senga første gang kl 05, vi står opp 07 og han ligger å styrer litt med leker mens jeg er på badet, setter på en vask og lager frokost. og mellom 8 og 9 spiser han grøt. Så er det 30 minutter lur før vi ligger på gulvet et par timer og ser i bøker, leker og synger. Han ligger litt alene og litt med meg. Ny 30 minutter lur ca 11.30. Så triller vi som regel en tur og leker mer. Mat igjen ca 14 og lek og kos frem til middag ca 17.00 ( han får div frukt / grønnsaker) vi tar på pysj ca 19, så flaske og så er det senga. Ligger å styrer ca 30 minutter før han sovner. (Har akkurat begynt med denne leggerutinen for frem til nå har han sovnet i vippestol i stua med oss og styra veldig rundt all soning. Håper det har løsnet litt nå. Han er forresten 5,5 måned.Anonymous poster hash: b7ac0...216
idyll88 Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Her spiser han i senga første gang kl 05, vi står opp 07 og han ligger å styrer litt med leker mens jeg er på badet, setter på en vask og lager frokost. og mellom 8 og 9 spiser han grøt. Så er det 30 minutter lur før vi ligger på gulvet et par timer og ser i bøker, leker og synger. Han ligger litt alene og litt med meg. Ny 30 minutter lur ca 11.30. Så triller vi som regel en tur og leker mer. Mat igjen ca 14 og lek og kos frem til middag ca 17.00 ( han får div frukt / grønnsaker) vi tar på pysj ca 19, så flaske og så er det senga. Ligger å styrer ca 30 minutter før han sovner. (Har akkurat begynt med denne leggerutinen for frem til nå har han sovnet i vippestol i stua med oss og styra veldig rundt all soning. Håper det har løsnet litt nå. Han er forresten 5,5 måned.Anonymous poster hash: b7ac0...216 gutten her er 5 mnd. får et grøtmåltid på kvelden før han skal sove. men han har fått tenner som irriterer han veldig, og spesielt på kveldstid. han har lagt seg 19/19.30 i lang tid, men nå er han så påvirka av tennene at han ikke finner roen. I går sovnet han ikke før 23.30:S heldigvis sov han til 10.30 uten å våkne imellom.
Nejaah Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Datteren mim er 5mnd. Ho våkner alt fra 0730-0900 og da får hun flaske i senga uten at vi tar ho opp, og da kan ho sove alt fra en - to og en halv. På dagen kan hun sove alt fra 5 min - 2,5 timer x 3-4 ganger ( da vi leker, koser, sutrer/trøster og spiser ) Og da legger vi henne alt fra 9-11 på kvelden, Har du bitering som du kan legge i fryseren? Dette hjelper på min datter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Datteren mim er 5mnd. Ho våkner alt fra 0730-0900 og da får hun flaske i senga uten at vi tar ho opp, og da kan ho sove alt fra en - to og en halv. På dagen kan hun sove alt fra 5 min - 2,5 timer x 3-4 ganger ( da vi leker, koser, sutrer/trøster og spiser ) Og da legger vi henne alt fra 9-11 på kvelden, Har du bitering som du kan legge i fryseren? Dette hjelper på min datter ja, vi har bitering som kan legges i fryseren. men lite virkning. han blir bare sint og frustrert på den, spes på kvelden. Anonymous poster hash: 71674...26f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Her spiser han i senga første gang kl 05, vi står opp 07 og han ligger å styrer litt med leker mens jeg er på badet, setter på en vask og lager frokost. og mellom 8 og 9 spiser han grøt. Så er det 30 minutter lur før vi ligger på gulvet et par timer og ser i bøker, leker og synger. Han ligger litt alene og litt med meg. Ny 30 minutter lur ca 11.30. Så triller vi som regel en tur og leker mer. Mat igjen ca 14 og lek og kos frem til middag ca 17.00 ( han får div frukt / grønnsaker) vi tar på pysj ca 19, så flaske og så er det senga. Ligger å styrer ca 30 minutter før han sovner. (Har akkurat begynt med denne leggerutinen for frem til nå har han sovnet i vippestol i stua med oss og styra veldig rundt all soning. Håper det har løsnet litt nå. Han er forresten 5,5 måned.Anonymous poster hash: b7ac0...216 Guttungen her er 5 mnd. får grøt, men da er han nøtt til å ha frukket melk først(MME), ellers klikker han. han har virkelig ikke tålmodighet til å vente på neste skje med grøt. hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: 71674...26f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Her spiser han i senga første gang kl 05, vi står opp 07 og han ligger å styrer litt med leker mens jeg er på badet, setter på en vask og lager frokost. og mellom 8 og 9 spiser han grøt. Så er det 30 minutter lur før vi ligger på gulvet et par timer og ser i bøker, leker og synger. Han ligger litt alene og litt med meg. Ny 30 minutter lur ca 11.30. Så triller vi som regel en tur og leker mer. Mat igjen ca 14 og lek og kos frem til middag ca 17.00 ( han får div frukt / grønnsaker) vi tar på pysj ca 19, så flaske og så er det senga. Ligger å styrer ca 30 minutter før han sovner. (Har akkurat begynt med denne leggerutinen for frem til nå har han sovnet i vippestol i stua med oss og styra veldig rundt all soning. Håper det har løsnet litt nå. Han er forresten 5,5 måned.Anonymous poster hash: b7ac0...216 sover han ikke mer enn de 2x30 iløpet av dagen? Anonymous poster hash: 71674...26f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 sover han ikke mer enn de 2x30 iløpet av dagen? Anonymous poster hash: 71674...26f Jeg er ikke TS; men om så skulle være, så er det faktisk ikke så unormalt for et barn på den alderen. Begge mine har sovet særs lite mellom 3 og 7 måneder, og den yngste som nå akkurat har rundet året, sover først nå så mye som 1-2 timer på dagtid. Noen babyer er fryktelig vanskelig å få til å sove, og når de først sovner, sover de bare kortkorte dupper på 20-30 minutter. Anonymous poster hash: 3abc1...3a9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er ikke TS; men om så skulle være, så er det faktisk ikke så unormalt for et barn på den alderen. Begge mine har sovet særs lite mellom 3 og 7 måneder, og den yngste som nå akkurat har rundet året, sover først nå så mye som 1-2 timer på dagtid. Noen babyer er fryktelig vanskelig å få til å sove, og når de først sovner, sover de bare kortkorte dupper på 20-30 minutter. Anonymous poster hash: 3abc1...3a9 ts her. var kun for å spørre. for guttungen her sover skrekkelig lange perioder på dagen:) Anonymous poster hash: 71674...26f
Kassiopeia Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 ts her. var kun for å spørre. for guttungen her sover skrekkelig lange perioder på dagen:) Anonymous poster hash: 71674...26f Det er helt vanlig at de sover lite i den alderen ja. Vår gutt er 7 mnd på lørdag og han har i flere måneder hatt dupper på 15-30 min i løpet av dagen. Men så sover han som regel hele natta fra han legger seg rundt 18.00 til han våkner i 06-07.00 tiden, uten noen måltider. Men babyer har perioder, så det er vel opp og ned for de aller fleste
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg som har skrevet innlegg 2. Nei, han sover kun 2x30 min på dagen. Gjort det siden han ble født. Noen ganger en tredje dupp dersom vi kjører bil. Han er våken 1 til 2 ganger i løpet av natta / morgenkvisten. Han får ikke noe før grøten. Var veldig utålmodig i starten men nå går det fint. Var rask til å dytte innpå. Var redd det skulle bli en vane og få melk først så vi lot det stå til, og så gir jeg alltid FØR han blir skikkelig sulten. Synes ofte dagene er lange og kjedelige jeg da, synes liksom ikke det er SÅ moro å ligge på gulvet å styre med tøylekene. Heldigvis har han alltid vært vant til å ligge litt alene så jeg får gjort litt. Anonymous poster hash: b7ac0...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå