Siri 87 Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Få ut raseriet ved og skrive hvem du er skikkelig sint på nå. Jeg er skikkelig sint på en selger som ringte til meg og som ikke ha seg. Jeg la på røret til slutt. Hvem er dere sint på?
Lisjemarri Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg er sint på samboeren til broren min. De har en datter som er 1 1/2 år nå, helt siden fødselen har hun så å si nektet meg og familien min og møte ungen. Vi er nærmeste nabo, men fortsatt er hun slik. Kun hennes familie og venner er bra nok. Vi har aldri gjort henne eller barnet noen ting, men fortsatt... Jeg har sluttet og bry meg om henne nå, og gidder ikke ha kontakt med henne. Når barnet mitt kommer til verden får ikke hun komme i nærheten. Ps: Broren min har ikke noe han skulle sagt lengre, vet ikke hva tak hun har på han... *frustrert*
Gjest løppen Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er mektig MØKK lei av ei"venninne" som helt tydelig viser at hun gir blanke f*** i vennskapet vårt ved å ignorere totalt. Sender jeg sms svarer hun ikke, ikke tar hun telefonen om jeg ringer heller, spør man om å møtes har hun ikke tid - ,men hun har tid til alle andre. Og det hadde vert greit det, vennskap avsluttet liksom, men når hun da ved siden av å ignorere meg direkte, skal drive å kommentere alt mulig jeg legger ut på face og instagram med sukkersøte kommentarer, hjerter og likes - så koker det hett for meg. At det går an å være så skummende falsk! For da ser det jo utad ut som om vi har et rosenrødt vennskap, at hun er "the good guy"og hvem blir stempla som storestygge ulven av bygde dyret da?.. ÅH! finnes ikke ord for hvor forbanna det vesenet gjør meg! *kokekokekoke*
Gjest Anastasia Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Er rasende på min ex. Håper han blir påkjørt av en buss. Høres slemt ut, men jeg sliter skikkelig med bruddet, har det helt grusomt mens han er kjempeforelsket i sin nye drittkjæreste. Håper jeg ikke møter på han igjen, da kan det bli nasty... Sånn, da har jeg fått tømt meg. 1
LeaMichele Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Mamma! Skulle ønske hu hadde gitt meg bort når jeg var liten. Ifølge hu er jeg grunnen til alt som er galt i familien og jeg er en grusom person... hu har så negativ energi, at jeg ikke kan ha hu i huset mitt, da er jeg dårlig i mange dager etterpå.. dessverre er pappa fortsatt gift med dette vesenet..
KBNS Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Er sykt sint på foreleseren min, som skrev en så tvetydig oppgave at jeg feila totalt!
Nostalgika Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Tror dessverre Aldri jeg kommer til å klare å slutte å være Sint, Såra, Skuffa og dypt krenket av min eks.Det han gjorde mot meg, kan Aldri tilgis. Å møte en ny mann en dag, det vet jeg ikke om jeg tør.En dag tar jeg kanskje Hevn, hvem vet?
Gjest Anastasia Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Tror dessverre Aldri jeg kommer til å klare å slutte å være Sint, Såra, Skuffa og dypt krenket av min eks. Det han gjorde mot meg, kan Aldri tilgis. Å møte en ny mann en dag, det vet jeg ikke om jeg tør. En dag tar jeg kanskje Hevn, hvem vet? Da er vi to! Hvordan kommer man over noe sånt? Løgn og utroskap liksom.. Skulle ønske det fantes en god oppskrift på det
Gjest Wanderlust Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er ufattelig sint på en jævel av en psykopat som ødelegger og manipulerer alle han kommer over for å føle at han har makt. Kan ikke fatte at jeg falt for fasaden og ble venn med ham. Er også sint på eksen til bestevenninna mi som satte så dype arr i henne på en så utilgivelig måte at jeg skulle ønske alt gikk i mot ham her i livet. BRENN.
Alja Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er drittforbanna på exen min som hele tiden skal diskutere og kverulere og legge all skyld over på meg. MØKKAMANN
Wonders Skrevet 17. oktober 2013 #11 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Jeg er folkesint på ei jente som urettmessig beskyldte meg for ting som faktisk er alvorlige. Jeg har kuttet all kontakt med hele hennes vennindegjeng. Jeg akter ikke å ha drama i mitt liv. De andre vet hun er klin kokkos, men når de allikevel ikke trekker seg unna henne -så stusser jeg! Hvem vil være venn med noen som er gått fra sans og samling helt uten videre??? De har prøvd å spørre meg, men jeg vet det er best å ikke fyre oppunder ei spik spenna gærn fjøl av et kvinnemennenneske, som har sine venninder på pinebenken. En dag vil de gjenværende oppleve det samme -helt uten provokasjon. Kanskje de våkner opp da. Det er en fattig trøst. Hun jenta har fått mitt svar på denne utspekulerte løgnaktige anklagen. Noe mer kommer ikke fra dette holdet. Endret 17. oktober 2013 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå