AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Idag skjedde det igjen... jeg gikk med en jakke, og en dame spurte meg om jeg brukte L. Jeg svarte at denne jakken var S, og hun sa "Nei, er DET small?" og fikk store øyne og ville ikke tro meg ... Tydelig at hun ser meg som veldig tykk? Eller er hun bare frekk? Jeg lagde en tråd tidligere om at vi brukte samme buksestr, la oss si L, og da var hun helt sikker på at jeg brukte L oventil også, men der bruker jeg M eller S... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Et prakteksempel på at kvinner ikke skal være i verken arbeidsliv eller farte rundt som kjøpekraften i landet. Det ble vel ikke noe kjøp regner jeg med. Anonymous poster hash: ddb6d...525 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Hvem er denne damen som går rundt og spør deg om klesstørrelsen din hver bidig dag? Ikke for å være frekk, men jobber du på en skjermet arbeidsplass med folk med spesielle behov? Anonymous poster hash: 76cf9...f5c 22
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg skjønner ikke problemet ditt? Anonymous poster hash: 2c94f...8cc 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Hvem er denne damen som går rundt og spør deg om klesstørrelsen din hver bidig dag? Ikke for å være frekk, men jobber du på en skjermet arbeidsplass med folk med spesielle behov? Anonymous poster hash: 76cf9...f5c Haha, nei! Men det virker som om hun har hengt seg helt opp i størrelsene mine? Anonymous poster hash: fcdaa...c7f
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Idag skjedde det igjen... jeg gikk med en jakke, og en dame spurte meg om jeg brukte L. Jeg svarte at denne jakken var S, og hun sa "Nei, er DET small?" og fikk store øyne og ville ikke tro meg ... Tydelig at hun ser meg som veldig tykk? Eller er hun bare frekk? Jeg lagde en tråd tidligere om at vi brukte samme buksestr, la oss si L, og da var hun helt sikker på at jeg brukte L oventil også, men der bruker jeg M eller S... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f Har det noen betydning hvilken størrelse andre tror du bruker? 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg skjønner ikke problemet ditt? Anonymous poster hash: 2c94f...8cc Problemet er at hun henger seg opp i størrelsene mine hele tiden ... og hun blir sjokkert og tror ikke på at jeg bruker S ... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 vell jeg har en vest som er L, og den kunne aldri passet en som var Large, jeg bruker xxxs til xxs Størrelser varierer jo, men kvinner er frekke. Men du skal forsåvidt bruke de størrelsene som passer deg og drite i hva andre sier.. Anonymous poster hash: c11d3...823 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Har det noen betydning hvilken størrelse andre tror du bruker? Nei, det har vel ikke det, men jeg føler meg tykk når hun spør om jeg er en L, også bruker jeg S... Og når jeg prøvde L, så var det altfor stort, men hun stod på sitt og sa at jeg MÅTTE ha L, for det var akkurat passe .. Så stod det andre i nærheten som sa at nei, jeg måtte ha M eller S... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 vell jeg har en vest som er L, og den kunne aldri passet en som var Large, jeg bruker xxxs til xxs Størrelser varierer jo, men kvinner er frekke. Men du skal forsåvidt bruke de størrelsene som passer deg og drite i hva andre sier.. Anonymous poster hash: c11d3...823 Det er det jeg også mener, jeg må nesten få lov til å bruke en str som ser fint ut på meg. Jeg må ikke på død og liv kjøpe L når den ikke sitter fint på meg... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 Nei, det har vel ikke det, men jeg føler meg tykk når hun spør om jeg er en L, også bruker jeg S... Og når jeg prøvde L, så var det altfor stort, men hun stod på sitt og sa at jeg MÅTTE ha L, for det var akkurat passe .. Så stod det andre i nærheten som sa at nei, jeg måtte ha M eller S... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f Så finn ei bra setning du kan bruke på henne når hun begynne med skiten sin. Bedre å være tjukk rundt midja enn tjukk i hodet, f.eks. 1
Gjest Wanderlust Skrevet 1. oktober 2013 #13 Skrevet 1. oktober 2013 Det er det jeg også mener, jeg må nesten få lov til å bruke en str som ser fint ut på meg. Jeg må ikke på død og liv kjøpe L når den ikke sitter fint på meg... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f Nei, nettopp. Da sier du det. Skjønner ikke hva det store problemet er. Denne dama er frekk og du bruker ikke L - ferdig.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #14 Skrevet 1. oktober 2013 Haha, nei! Men det virker som om hun har hengt seg helt opp i størrelsene mine? Anonymous poster hash: fcdaa...c7f Jeg må innrømme at jeg tenker folk med spesielle behov, men siden du ikke jobber i en skjermet bedrift. Er hun anoreksia jente med sykelig oppheng i kropp? For det virker veldig veldig merkelig at dama spør folk om klesstørelsen hver bidige dag. Hvilken interesse kan en kollega ha for noe sånt Anonymous poster hash: 76cf9...f5c 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #15 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg må innrømme at jeg tenker folk med spesielle behov, men siden du ikke jobber i en skjermet bedrift. Er hun anoreksia jente med sykelig oppheng i kropp? For det virker veldig veldig merkelig at dama spør folk om klesstørelsen hver bidige dag. Hvilken interesse kan en kollega ha for noe sånt Anonymous poster hash: 76cf9...f5c Si det ... det har kun skjedd to ganger nå, og nå føler jeg for å få en spiseforstyrrelse. Anonymous poster hash: fcdaa...c7f
super-s Skrevet 1. oktober 2013 #16 Skrevet 1. oktober 2013 Når jeg ser det hele fra utsiden høres det bare teit ut(hun altså) og jeg får lyst til å si at det ikke er noe å reagere på. Men når jeg tenker meg om, så har liknende skjedd med meg, og det er faktisk sårende. Det er ikke morsomt å få høre at man ser større ut enn man er. Men det høres ut som sjalusi eller noe, og at hun er sur for at du bruker mindre strl enn henne. Snål dame. 1
Gjest slettetbruker Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Det feiler henne noe Kanskje hun har et slikt behov som går ut på å få andre til å føle seg stygge for at hun skal føle seg finere sånn som fjortiser gjør? Liksom sånn; "Nei, jakka di må være L fordi du er for tykk til å ha størrelsen S, men se på hvor tynn jeg er da" selv om du ikke er tykk??
Smascha Skrevet 1. oktober 2013 #18 Skrevet 1. oktober 2013 Idag skjedde det igjen... jeg gikk med en jakke, og en dame spurte meg om jeg brukte L. Jeg svarte at denne jakken var S, og hun sa "Nei, er DET small?" og fikk store øyne og ville ikke tro meg ... Tydelig at hun ser meg som veldig tykk? Eller er hun bare frekk? Jeg lagde en tråd tidligere om at vi brukte samme buksestr, la oss si L, og da var hun helt sikker på at jeg brukte L oventil også, men der bruker jeg M eller S... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f Kan du ikkje berre vise henne størrelselappen når ho spør, då? Ferdig arbeid. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #19 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, hun er faktisk sjefen min ... men nå har hun kun sagt dette to ganger. Enten ordlegger hun seg veldig klomsete når hun prater, eller så er det for å være litt småslem ... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #20 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, hun er faktisk sjefen min ... men nå har hun kun sagt dette to ganger. Enten ordlegger hun seg veldig klomsete når hun prater, eller så er det for å være litt småslem ... Anonymous poster hash: fcdaa...c7f Eller så er hun bare forbløffet? Ikke noe å henge seg opp i Jeg er også sånn som deg, bruker mindre størrelse oventil enn nedentil (husker fra forrige tråden din). Men er veldig smal om ryggen, men har nokså store pupper - så folk blir litt lura visuelt rett og slett. Mange som blir forbløffa over at jeg bruker S i topper, jeg bare smiler Anonymous poster hash: e3890...15a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå