AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Er nå i midten av uke 27 og jeg er virkelig i elendig form om dagen. Sure oppstøt, sterke kynnere fra en tid til en annen som gjør at jeg har fått beskjed om å holde meg i ro i noen uker. Ingen trening, gå turer, lange fysiske aktiviteter eller trappegåing. Så jeg holder meg da mest mulig i ro.. Tett nese, og andpusten bare jeg reiser meg opp av sofaen og går fra f.eks stuen til doen så til kjøkkenet og tilbake. Setter jeg meg ned på gulvet er det et rent helvete og komme seg opp igjen og det er virkelig en kamp om tilværelsen her for tiden. Grinete, sliten og konstant trøtt! Jeg tror vel for så vidt at jeg kan sove dagen lang. Uten om når jeg må spise, for matlysen har virkelig steget til været den siste måneden. Jeg spiser konstant, men prøver og holde det på et sunt nivå og heller små måltider. F.eks et knekkebrød med gulost som mellommåltid. Nå skulle jeg virkelig ønske tiden gikk fortere fremover! Flere som har det slik? Har til nå egentlig hatt et problemfritt svangerskap, bortsett fra blodtrykksfall og lavt blodtrykk i første og starten på andre trimester. Anonymous poster hash: f338f...292
Dyregod Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg husker at den tiden var den aller tyngste for min del. Jeg var i dårlig form og sliten hele tiden. Men utrolig nok ble jeg i bedre form den siste mnd. Så husk at dette ikke nødvendigvis trenger å vare ut svangerskapet. Ta en dag av gangen og tenk på den fantastiske gaven du får ut av det <3
Hattifnatten Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Har ikke helt de samme plagene som deg, men jeg går og kjenner på at jeg begynner å bli veldig lei. Sliter med å puste pga alt i magen som presser på lungene. Eneste behagelige stillingen er å ligge, for da presses ikke alt så mye opp. Sover veldig dårlig om natta pga bekkenet, og ettersom de eneste stillingene jeg kan ligge i er på siden, så får det veldig lite avlastning. Babyen er også ganske langt ned i bekkenet, noe som er ekstremt ubehagelig når jeg sitter. Føler jo jeg knekker nakken på det stakkars barnet! Det er ikke bare, bare å være gravid, nei! Men jeg prøver å trøste meg med at jeg har vært veldig heldig og unnsluppet svangerskapskvalme og diverse andre typiske gravidplager i begynnelsen. Plagene har først begynt å komme nå den siste måneden (er i uke 33), og jeg tør ikke tenke på hvor lei jeg hadde vært om plagene hadde begynt tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå