Gjest avocadoen Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg vil gjerne se hårfrisyren og hårfargen til folk her inne Jeg kan vel begynne jeg da. Jeg er ginger og har bob som dere ser. Min naturlige farge er brun 1
irislily Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Har ikke noe bilde tilgjengelig, men det er tynt, blondt, typisk nordisk, og lengden er til under brystet. Ikke noe "tøff" sveis
Gjest avocadoen Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Har ikke noe bilde tilgjengelig, men det er tynt, blondt, typisk nordisk, og lengden er til under brystet. Ikke noe "tøff" sveis Jeg synes tynt og blondt hår er veldig fint Du må gjerne legge ut bilde om du tar ett senere
Gjest gnækvåg Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Har langt hår i en slags mindreads akkurat nå. Det andre bildet viser fargen (har det ekstra lyst men er blond på ekte og) bare at jeg nå i tilegg har extensions (svarte og grå striper) for å gjøre det tykkere sånn som i det første bildet. Håret er så ufattelig slitt... mhm, veldig anonymt. Sikkert ingen som kjenner meg igjen. Endret 1. oktober 2013 av Vanemagi 1
Gjest avocadoen Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Har langt hår i en slags mindreads akkurat nå. Det andre bildet viser fargen (har det ekstra lyst men er blond på ekte og) bare at jeg nå i tilegg har extensions (svarte og grå striper) for å gjøre det tykkere sånn som i det første bildet. Håret er så ufattelig slitt... mhm, veldig anonymt. Sikkert ingen som kjenner meg igjen. Så kult! Jeg trodde ikke det fantes noen mannfolk på KG med en tøff frisyre, men der tok jeg feil
Bollocks Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Slik så håret mitt ut etter ett år i Spania. Fargen på toppen er den naturlige hårfargen min, mens de lysere nyansene er rester etter gamle striper som har blitt bleket av solen. Som dere kanskje ser, er jeg ikke så veldig glad i å børste håret mitt...
Gjest Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) - Endret 8. november 2015 av Sofiesnurr
Gjest gnækvåg Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg trodde ikke det fantes noen mannfolk på KG med en tøff frisyre, Danke, presterer å være glamorøs/femi + småskummel på samme tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå