AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hvordan skal disse høst-parkasene egentlig sitte? Ser litt på denne: http://www.hm.com/no/product/10409?article=10409-B Er denne liksom helt forferdelig, eller helt ok? Jeg er så utenfor moteverdenen, det har vært så lite tid til å holde seg oppdatert. Men nå trenger jeg litt nytt, selv om shoppingbudsjettet er stramt. Anonymous poster hash: d7362...05d
Miss-Grey Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Synes den parkasen var helt ok, har sett mye lignende i Oslos gater de siste dagene. Tror i alle fall ikke du skiller deg negativt ut i den der! Yttertøyet skal helst sitte litt løst: både rent teknisk (du holder deg lettere varm hvis det er litt luft mellom deg og jakka), men også med tanke på motebildet. Visningene de siste sesongene har vært fulle av kåper som er "oversized".Personlig synes jeg det er penest hvis jakka er ettersittende, så selv har jeg en klassisk innsvingt ullkåpe. Hvis du bor i hovedstaden kan jeg tipse deg om å stikke innom Tatler i Bogstadveien og sjekke ut parkasene der. Jeg var nemlig der i går, og kjøpte ny vinterparkas på tilbud (nedsatt fra 2999,- til 1000,-). Selgerne der var veldig oppsatt på å få meg vekk fra tilbudsjakka og over på en harry merkejakke til 7200 kroner, så det kan være greit å være bevisst på det på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå