Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Holder på å bli sammen med en meget god venn av meg. Har masse felles interesser, prater veldig bra sammen, og har det alltid gøy sammen. Han får meg alltid til å le, og han er en skikkelig gentelmann som liker å gjøre det beste for alle andre. Eneste "problemet" er at han ikke er noe særlig pen.........

Har så møtt en annen de siste 2 ukene......en som er veeeldig pen...virker hyggelig, snakker bra sammen......er intressert i meg....men har endel forskjellige interesser.

Hvem bør jeg velge? Han som jeg VET er et fantastisk flott menneske, som jeg trives godt med, og som jeg kjenner veldig godt, men som jeg ikke syns er pen...... '

eller han jeg nettopp har truffet, som er pen og hyggelig, men som jeg ikke kjenner, og hvor vi kanskje er litt forskjellige?

Vi er alle sammen i slutten av 20-åra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal ta noen av de for du er tydelig ikke forelska i noen av de,for da hadde du hvist hvem du ville ha. Og utseende har ingen ting med kjærlighet å gjøre,skjønnheten kommer innenfra.

Gjest GreenSky
Skrevet

Ikke velg vennenen din. Gode venner vokser ikke på trær, og etter hva du beskriver her, høres det ikke ut som om du er noe særlig forelsket.

• 3 uker senere...
Gjest jøllee
Skrevet

Dette er ganske teit. Hvordan kan du være så sinnsykt opptatt av utseendet....Man blir glad i den som er på innsiden. ikke utsiden...ta deg sammen og bli voksen.

Skrevet

Jeg syns ikke du skal bli sammen med noen av dem! du har tydligvis ikke følelser for den ene eller den andre, for da hadde du visst godt hvem du vil ha. å gå inn i et forhold slik blir feil, både i forhold til deg selv og han.

Skrevet

Å ikke vite hvem av dem du skal velge er vel et tegn godt nok i seg selv!?

Kanskje det vil være lurt av deg å vente litt. Når du møter en du virkelig vil ha...da trenger du ikke betenkningstid.

Gjest Magga
Skrevet

Det virker som om du er mer opptatt av å bli elsket enn å elske. Dette er gjerne symptom på at du ikke følte deg elsket av dine foreldre som barn.

Hadde du elsket din venn hadde han blitt penere med tiden. Det handler ikke om å fokusere kun på det positive, men å elske eller "tilgi" den andres "feil" og mangler. Kun da kan du få fokus bort fra det evinnelige jaget etter å bli elsket selv. For du vil aldri få nok kjærlighet!

"Den pene" kan du ikke elske etter bare noen få uker, slikt tar lengre tid. Men du er nok forelsket, fordi han er "mystisk" og dermed lett å gjøre perfekt, og fordi han viser interesse for deg.

Spørsmålet er hva du gjør etter at din kommende partner ikke tilfredsstiller ditt behov for å bli elsket? Bytter du ham ut med en ny? Hvor lenge kan du holde på slik? Til du blir 40? 50? Dersom du er i slutten av 20-årene er det kanskje på tide at du tenker litt dypere enn å "flykte" inn i overfladiske forhold, der det dreier seg om å få og ikke å gi?

Skrevet

Synes du skal "velge" den av dem du er forelska i.....

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

ikke spør OSS om det da! :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min var ikke den peneste i verden når jeg traff ham, men nå synes jeg han er det :) Jeg har rett og slett endret min oppfatning av hva som er "pent"! Når jeg nå ser på ham nå får jeg assosiasjoner til hans grenseløse godhet, klokskap og trygghet, og det får meg til å bli veldig varm innvendig og jeg kan ikke la være å smile :):):)

Jeg tror vi alle har en forutintatt oppfatning av hva som er pent, men denne er innlært og kan derfor endres.

Jeg vil gjerne høre her om det er noen som har hatt en kjæreste over lengre tid som de fortsatt ikke synes er pen?

Skrevet

Må virkelig si at jeg beundrer dere..(innlegget over meg+)..for meg er utseende veldig viktig..det er ikke noe jeg velger og konstant ser etter..men ubevisst er det noe av det viktigste desverre! :o

Og hittil har det jo gått helt fint.... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Utseende er noe man blir forelsket i, før man finner ut om man liker hele personen. Forelskelse går som kjent over, og hva sitter du igjen med da? En fyr som alle andre damene garantert prøver seg på?

Tenk litt på at det skal være en person du skal ville stå opp sammen med resten av livet, og ikke bare en du har lyst til å hoppe til køys med fordi homonene bruser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Utseende er noe man blir forelsket i, før man finner ut om man liker hele personen. Forelskelse går som kjent over, og hva sitter du igjen med da? En fyr som alle andre damene garantert prøver seg på?

Tenk litt på at det skal være en person du skal ville stå opp sammen med resten av livet, og ikke bare en du har lyst til å hoppe til køys med fordi homonene bruser.

Gjest haifa
Skrevet

Jeg kan forstå hvorfor du spør, samtidig som jeg syns det er "litt på kanten". Hvem av dem kjenner du mest for - der inni hjertet ditt?

Sånn umiddelbart tenkte jeg at du skulle gå for denne vennen din. Du vet da hva du går til, du vet dere er gode venner, kan le sammen, finne på ting sammen, har felles venner etc etc...mange ting som du vet kommer til å bli bra.

Han andre vet du foreløpig ikke nok om....bortsett fra at han i allefall er pen ;-)

IKKe gjør den feilen å gå etter et pent utseende. Jeg har gjort den tabben mange ganger. Et utseende holder ikke i lengden. Nytter ikke hvor pen en person er, hvis han/hun ikke har samme humor, interesser, holdninger, etc etc som deg selv. Da er froholdet likevel døfødt. Skjønner du?

Og hva gjør du den dagen du virkelig kjenner at du elsker denne pene gutten, du VIRKELIG elsker ham...men så havner han i en bilulykke som ødelegger deler av det flotte ansiktet eller kroppen hans...Hva da? Vil du forsatt elske ham, eller har du gått hen og blitt fortelsket i et utseende og rett og slett fantasert deg til en personlighet....om du skjønner...

Gå for den som varmer hjertet ditt, den som rører deg dypt der inne.

Er du ikke forelsket i noen av dem, så la dem begge være. Da er det ingen av dem som er ment for deg. Og du? Iallefall ikke gå hen og såre noen av dem, da....

Lykke til.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er så overfladisk som det kan bli å gå etter et fint ytre. Jeg velger å tro at du IKKE er interessert i noen av de, og at du ikke har funnet den mannen du vil ha.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan du kan stille et slikt spørsmål. Ingen her kjenner noen av dere. Det er da ikke andre som skal velge " din utkårede" ! Og et utseende er definitivt ikke det avgjørende :-? Det er personligheten og kjemien mellom dere som er det viktige,og at dere respekterer hverandre.

Gjest Soulmate
Skrevet

Hvorfor må en være forelsket for å bli sammen når alle vet at forelskelse går over uansett?? Dessuten, forelskelse kan også oppsstå senere i forholdet, det er kanskje ikke like spennende men er kanskje enda mere behagelig fordi man er trygg samtidig. Forelskelse er no som bare kommer i små doser!

Dersom du har mulighet til å bli sammen med en du prater bra med, som du kan le sammen med og du stoler på, bør du ikke la sjangsen gå fra deg. Den kommer kanskje alldri igjen!

Gjest Hillay..
Skrevet

Hva var du het? Soulmate????????

Det er helt feil å gifte seg med "kammeraten" sin, i hvert fall i min kultur...

:veldigsur:

Men jeg tar gjerne en jeg elsker - han prater jeg med også!

Gjest Hillary..
Skrevet

Ja, dte var jeg som skrev over... Hillary... :Gjesp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...