Gå til innhold

Hvorfor skriver folk dagok her?

Anbefalte innlegg

Gjest slettetbruker
Skrevet

Er det så spennende for andre å lese at du gikk på tur med hunden i dag og at du liker ditt nye etternavn fordi du nettop har giftet deg? kan du ikke bare bruke en kladdebok liksom??

Skjønner meg ikke på dette.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så spennende for andre å lese at du gikk på tur med hunden i dag og at du liker ditt nye etternavn fordi du nettop har giftet deg? kan du ikke bare bruke en kladdebok liksom??

Skjønner meg ikke på dette.

Det har jeg også lurt litt på! Hvorfor ikke opprette en blogg istedet?

• Liker 2
Skrevet

Jeg skriver ikke dagbok her inne selv, men det er vel ingen som tvinger deg til å gå inn på DAGBOK-underforumet om du ikke er interessert i å lese andres dagbok? :)

Sånnsett ser jeg egentlig ikke problemet i at folk skriver dagbok på forum, det blir jo ikke pressa opp i ansiktet på deg

• Liker 3
Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg skriver ikke dagbok her inne selv, men det er vel ingen som tvinger deg til å gå inn på DAGBOK-underforumet om du ikke er interessert i å lese andres dagbok? :)

Sånnsett ser jeg egentlig ikke problemet i at folk skriver dagbok på forum, det blir jo ikke pressa opp i ansiktet på deg

Klager ikke, synes bare det er meningsløst og teit :)

Kanskje jeg skal begynne å skrive dagbok her? Så kan jeg fortelle dere alt om min framtidsplan som går ut på å mutere menneskeheten så de får gjeller.

• Liker 2
Skrevet

Det blir vel litt som en blogg, bare ikke så omfattende? Jeg personlig foretrekker blogg, men ser jo at det her kan være gøy å følge dagbøkene til hverandre, kanskje spesielt for gravide.

Anonymous poster hash: 8906e...aee
Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg skal begynne å skrive dagbok folkens

• Liker 2
Skrevet

Klager ikke, synes bare det er meningsløst og teit :)

Kanskje jeg skal begynne å skrive dagbok her? Så kan jeg fortelle dere alt om min framtidsplan som går ut på å mutere menneskeheten så de får gjeller.

Send meg gjerne link slik at jeg kan ha litt sci-fi å følge med på om kveldene i vinter :D

• Liker 2
Gjest slettetbruker
Skrevet

Send meg gjerne link slik at jeg kan ha litt sci-fi å følge med på om kveldene i vinter :D

Okei

men før jeg muterer gjeller på mennesker, skal jeg først mutere min neste generasjon til å ikke ha stygg nese og bli høyere, bare så det er sagt

kan ta en stund siden jeg må finne en måte jeg kan leve i 500 år på

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært her i noen år, og hadde en fast gjeng som jeg gikk gravid "sammen med". Noen av oss skriver fremdeles dagbok, og jeg for min del synes det er den enkleste måten å følge med på hverandre. De er blitt som venner (de andre er venner på ordentlig også, men jeg bodde for langt unna til å treffe dem noe særlig). Fordelen med KG fremfor blogg er at vi får dagbøkene opp på Mine innlegg.

Personlig synes jeg det er ganske meningsløst og teit å skrive masse fjaseinnlegg eller ordlek-innlegg.

• Liker 5
Skrevet

Jeg skal begynne å skrive dagbok folkens

Hvorfor er ikke du utesteng egentlig?

Anonymous poster hash: 5fc21...88e

• Liker 6
Gjest slettetbruker
Skrevet

Hvorfor er ikke du utesteng egentlig?

Anonymous poster hash: 5fc21...88e

Lurer jeg også på. Men har det noe å gjøre med dette egentlig?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor bruke energi om å bry seg om det da hvis du syns det er teit??? Like teit som å skrive "hvorfor gidder folk å skrive dagbok" Må le og jeg. Kan ikke folk få gjøre som de vil? Noen liker dagbøker og noen liker blogger. Du liker ikke dagbøker,så da kan du holde deg vekke enkelt å greit..........jeeeeeeeesssssseeeeesssss ;)

Anonymous poster hash: 54333...448

Gjest slettetbruker
Skrevet

Hvorfor bruke energi om å bry seg om det da hvis du syns det er teit??? Like teit som å skrive "hvorfor gidder folk å skrive dagbok" Må le og jeg. Kan ikke folk få gjøre som de vil? Noen liker dagbøker og noen liker blogger. Du liker ikke dagbøker,så da kan du holde deg vekke enkelt å greit..........jeeeeeeeesssssseeeeesssss ;)

o em gee, det var et spørsmål. Det er noe jeg har lurt på lenge.

• Liker 2
Skrevet

Tenk at det har du lurt på,helt utrolig på et slikt forum hvor det skal være rom for alle sine interesser.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Tenk at det har du lurt på,helt utrolig på et slikt forum hvor det skal være rom for alle sine interesser.

Ja ikke sant, det skal jo bare handle om enhjørninger lizzom

• Liker 2
Skrevet

Du synes jo jeg er kul, å jeg har dagbok he he.

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Du synes jo jeg er kul, å jeg har dagbok he he.

o.o

link

link

link

bare du ikke skriver om kattene dine går det greit

• Liker 2
Skrevet

Litt off topic, men jeg har et litt dumt spørsmål om dagbøkene... Det er så mange av dem som har sånn flere tusen svar?? Skjønner ikke helt, er det alle dagbokpostene eller kommentarer fra de som leser den? Synes det var så sykt mye, haha.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver dagbok fordi enkelte ganger så er det min måte å få oversikt over hva som skjer på.. Og så liker jeg å skrive. Og så er det morsomt å fortelle om ting som skjer, og med enkelte ting, som at jeg og samboer fikk sokker på første forsøk, så er det ikke nok å fortelle om det til venner og bekjente, fordi jeg er så glad for det. Og så er jeg forholdsvis anonym her, så jeg kan fortelle om ting som plager meg uten at det nødvendigvis lager dårlig stemning hjemme.. Og så liker jeg oppmerksomhet - derav dagbok på nett i stedet for kladdebok i nattbordskuffa :) Yup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...