AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg får middagsbesøk til helgen, og endelig en anledning til få brukt opp en svær kassler ( røkt skinke) jeg har i frysen. Men hva kan jeg servere til?? Har vurdert kokte poteter og kålstuing, men synes liksom det er litt kjedelig.. Noen som har tips?? Anonymous poster hash: f50e5...178
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Fløtegratinerte poteter og enten kokte grønnsaker (brokkolig f.eks) eller grønn salat Anonymous poster hash: 3d717...85d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Brokkoligrateng!Anonymous poster hash: 8fb93...3a2
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Her i Tyskland har jeg pleid å få servert Kassler med potetmos og surkål. Surkålen smaker noe annerledes enn i Norge - er ikke på langt nær så søt. En venn av meg pleier å varme den i kasserolle og ha musserende vin hhv. sekt i, og så la det koke inn. I stekepanna freser han baconbiter, som han så blander i surkålen.
Gjest navnelapp Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Søk på hamburgerrygg tilbehør, du vil finne masse. Her er ein av mine favorittar, ein lett sennepssaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå