AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg trivest veldig godt som singel nå. Jeg har hatt et forhold til en gutt men han var så lat og han bare likte å kaste seg foran fjernsynest, så jeg slo opp med han. Jeg må nok innrømme og ha knust et par mannshjerter noen ganger. Men jeg tenker ikke stort på det. Jeg nyer livet som singel. Jeg bil beskrive meg som en svært pen jente, og det er nok mange guttetasser som prøver og sjekke meg opp. Men da sier jeg bare:ikke prøv dere gutter . Flere som her som er glade for å være singel? Anonymous poster hash: 20b06...956
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Må innrømme at det var kleint å lese hovedinnlegget.. Anonymous poster hash: caa95...d7d 11
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Eksen din likte å kaste seg foran fjernsynet?Anonymous poster hash: e27cf...5a0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Skjønner deg, men flaut å lese Anonymous poster hash: 06a8f...5fb 1
løpejenta Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Uten å høres ut som en bitter singel frøken, så må jeg si at jeg blir kvalm av å lese innlegget ditt. Men det er jo flott at du trives som singel og ikke bryr deg om at du har knust et par hjerter. Bare ikke kom tilbake og be om trøst når du blir knust. For det kan faktisk skje det også, til tross for den "jeg er singel, alle guttene vil ha meg og livet er fantastisk fasaden."
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Enig. Er jo ikke vits å bli sammen med noen siden man bare blir dumpa uansett. Bedre å være singel da Anonymous poster hash: 986ba...215
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Eksen din likte å kaste seg foran fjernsynet?Anonymous poster hash: e27cf...5a0 Ja han var en skikkelig latsab . Ikke greide han og gjøre ting skikkeligt heller. Han bare gjorde alt feil . Anonymous poster hash: 20b06...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå