AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har ei jente i 2. klasse som maser så mye at vi blir helt sprø. Det er ekstremt intenst og hun kan fort rekke å mase 3 ganger før vi engang rekker å svare noe som helst. Evner virkelig ikke å ta et nei for et nei. Det er om alt mulig, kan vi besøke blablabla.. Kan ejg få sjokolade, jeg kan få se film, kan jeg.. kan jeg.. Blir GAAAAL. Er det alderen? Forslag tas i mot med evig takknemmelighet.... Anonymous poster hash: fa444...f40
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Er det alderen? Jeg var ikke sånn. Kommer vel an på foreldrene da. Anonymous poster hash: b1ec0...57f
Kala Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Forklare og vise henne at masing nytter virkelig ikke om hun vil noe skal skje. Det holder at hun spørr én gang, og hun må forstå at dere har flere andre ting å ta hensyn til enn hennes ønsker. Om barnet mitt hadde mast slikt på meg, hadde det hvertfall ikke blitt til at vi besøkte NN, eller at hun fikk en sjokolade. Nettopp fordi hun maser høl i huet på dere. Maset hennes kan ikke styre Familien AS, dere må sette henne i en slik posisjon at hun lærer seg å være tålmodig og at ting skjer når de skal skje.
Kala Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Om dere ikke gjør noe lærer dere henne bare å være en pain in the ass, og dét vil gå ut over henne senere i livet.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Kanskje dere er litt dårlige på å avklare forventninger om hva som skal skje? Hva med å prøve å fortelle hva som skal skjer i store trekk, slik at hun har en plan å forholde seg til. Det er selvfølgelig viktig å holde seg til planen slik at hun vet hva hun skal forvente. Anonymous poster hash: 88747...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå