Gå til innhold

Vanlig å være betatt av en man aldri har møtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på han hele tiden. Vi har aldri møtt hverandre, men vi snakker hver dag på skype. Bruker webcamera hver kveld. Så det føltes som vi har møtt hverandre egentlig... Jeg lurer litt på om han snakker med andre jenter også. Selv gjorde jeg det i starten, men jo mer jeg liker han her jo mindre har jeg snakket med de andre og nå har jeg nesten mistet "motivasjon" i å snakke med de andre. Det er HAN jeg vil ha, HAN jeg vil snakke med.

Er det vanlig? Er jeg betatt eller? Jeg kjenner jeg er litt redd for å bli såra. Tenk hvis han liker en annen bedre, tenk hvis han har avtalt å møte noen andre snart? Det virker som han liker meg godt og han minner meg ofte på hvor herlig jeg er osv. Han digger meg, ifølge han selv. Og det gjør jo meg glad, men samtidig litt usikker. Jeg vil ha han for meg selv, men det har jeg jo ikke rett på? Jeg vil være hans eneste flørt. Men jeg vet jeg ikke kan bestemme noe her og derfor lar jeg det gå.

Er det teit hvis jeg spør han om han snakker med andre?

Anonymous poster hash: 447e9...057
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke teit :)

Anonymous poster hash: d0f17...bea
  • Liker 1
Skrevet

Nei det er ikke teit :)

Anonymous poster hash: d0f17...bea

Er du sikker? :P

Skrevet

Det er helt normalt. Har det sånn selv, og har snakka med fyren ca i strekk i 1,5 år. Vi har planer om å møtes snart:)

Anonymous poster hash: e5104...565
Skrevet

Oj det var lenge! Da er det kanskje ikke så rart du er betatt hehe. Vi har bare snakket i ca en måned. Tror jeg begynte å bli ordentlig betatt for noen dager siden.

Men nå er jeg helt der hvor jeg faktisk blir litt sjalu om han snakker mye med noen andre. Vil bare få bekreftet om jeg er den "eneste" han flørter med eller ikke.

Skrevet

Oj det var lenge! Da er det kanskje ikke så rart du er betatt hehe. Vi har bare snakket i ca en måned. Tror jeg begynte å bli ordentlig betatt for noen dager siden.

Men nå er jeg helt der hvor jeg faktisk blir litt sjalu om han snakker mye med noen andre. Vil bare få bekreftet om jeg er den "eneste" han flørter med eller ikke.

Ja, det er utrolig lenge. Trodde aldri at det skulle bli sånn. Blir sjalu jeg og, men vi har på en måte snakka så mye med hverandre på nettet, telefon og meldinger at vi har sagt ifra når vi blir sjalu, og spørt hverandre om vi treffer andre. Og det har ikke gjort.

Tror bare at vi har kommet til det at vi er nødt å treffes så fort som mulig, for å se om det egentlig er noe der. Hvor lang er avstanden mellom dere? :)

Skrevet

Ja, det er utrolig lenge. Trodde aldri at det skulle bli sånn. Blir sjalu jeg og, men vi har på en måte snakka så mye med hverandre på nettet, telefon og meldinger at vi har sagt ifra når vi blir sjalu, og spørt hverandre om vi treffer andre. Og det har ikke gjort.

Tror bare at vi har kommet til det at vi er nødt å treffes så fort som mulig, for å se om det egentlig er noe der. Hvor lang er avstanden mellom dere? :)

Har dere sett hverandre på cam da? Hvis dere har det, så vet du vel kanskje allerede om dere vil like hverandre irl. Dere har jo til og med snakket i tlf! ;-) hvorfor har dere ikke møttes før?

Avtanden er lang nok syns jeg ihvertfall :-P ca tre timer med kjøring, mer eller mindre. Er godt kjent med nabobyen hans da jeg har bodd der før. Men vet ikke når vi skal møtes da. Tror vi venter litt til. Kanskje en måned til eller noe. :-)

Skrevet

Har dere sett hverandre på cam da? Hvis dere har det, så vet du vel kanskje allerede om dere vil like hverandre irl. Dere har jo til og med snakket i tlf! ;-) hvorfor har dere ikke møttes før?

Avtanden er lang nok syns jeg ihvertfall :-P ca tre timer med kjøring, mer eller mindre. Er godt kjent med nabobyen hans da jeg har bodd der før. Men vet ikke når vi skal møtes da. Tror vi venter litt til. Kanskje en måned til eller noe. :-)

Har sett hverandre på cam ja. :) Jeg vet ikke, det har bare ikke blitt. Han bor en flytime unna, så det har vært litt stress. Og litt nerver tror jeg:-P ( ca Bergen - Trondheim)

Åh, ja det er kanskje best å hoppe i det, før du kommer så langt som meg. Er kanskje mer skummelt om det ikke hadde klaffa nå, etter så lang tid(for meg). Lykke til ihvertfall :)

Skrevet

Takk og lykke til til deg også! :-)

Skrevet

Det er absolutt normalt å være betatt av noen man ikke har møtt. Og ærlig talt, om dere har snakka på cam i lange tider er dere mye nærmere å ha møtt den andre enn veldig mange andre personer som har truffet hverandre over nett i gamle dager når man kun hadde IRC o.l.

Det største problemet med å være betatt over nettet er jo at man kan ha en veldig god tone der, men ikke IRL. Men igjen, når dere har sittet på Skype såpass mye så er sjansen for det minimal. Lykke til!

Skrevet

Hvorfor ikke bare spørre om dere kan møtes?

Anonymous poster hash: 1d02d...bb5
Skrevet

Har spurt om vi skal møtes og det skal vi. Men ikke helt ennå. avstanden er ganske stor og så jobber han med noe som tar veldig mye tid. Men vi finner en dag...

Vi har skypet et par ganger, men ikke snakket med hverandre muntlig da lyden på cammen min er ødelagt.:-P så vi har fortsatt bare snakket med hverandre via tastatur, men samtidig sett hverandre live.

Jeg er klar over at det kan være noe helt annet irl og kanskje man ikke finner tonen likevel. Er mest redd for det. Han er ikke den typen jeg er vant til eller pleier å like, så jeg er litt overrasket over at jeg faktisk snakker med en sånn fyr. Men han blir bare kjekkere og herligere for hver dag :-)

Skrevet

Du er betatt av drømmen om hvordan han skal være. Siden dere ikke har møtt, har du heller ikke sett noen "feil" ved han og kan gi han alle de egenskapene du ser etter i en mann.

Anonymous poster hash: 31502...994
Skrevet

Du er betatt av drømmen om hvordan han skal være. Siden dere ikke har møtt, har du heller ikke sett noen "feil" ved han og kan gi han alle de egenskapene du ser etter i en mann.

Anonymous poster hash: 31502...994

Det kommer nok veldig an på for lenge folk har snakket sammen.

Skrevet

Jeg synes også det var rart helt til jeg prøvde det selv og ble glad i en gjennom nett.

Hun var også redd for at vi ikke skulle finne tonen irl, men det var akuratt slik som det var på skype :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også det var rart helt til jeg prøvde det selv og ble glad i en gjennom nett.

Hun var også redd for at vi ikke skulle finne tonen irl, men det var akuratt slik som det var på skype :)

Morro å høre. :) Beviser bare at det faktisk går an å ha samme tone IRL som på nett.

Skrevet

Hadde eller har det slik med en jente jeg tilfeldigvis begynte å snakke med på nettet etter at hun tok kontakt med meg. Vi skypet ikke en gang, kun chatting på FB, men det var daglig kontakt i en lang, lang periode.

Desverre tror jeg hun kun var interessert i bekreftelsen min og det endte med at vi kuttet kontakten når vi var nær ved å møtes og hun unngikk meg når jeg en gang var i nærheten og vi hadde muligheten til å møtes.

Grunnen til at jeg likte henne så godt utover at hun var den hun var tror jeg var at vi ble veldig godt kjent og jeg på en måte slapp ned sperrene mine, ettersom jeg aldri hadde noen intensjoner om å bli kjent med henne i utgangspunktet. I hvert fall trodde jeg vi ble godt kjent, men jeg vet ikke...

Har hatt og møtt mange damer siden henne, men jeg tenker fortsatt på henne av og til. Har lurt på om jeg skal ta kontakt, men det er sikkert best å la være.

Så det er nok ikke unormalt, særlig om dere i tillegg har snakket på skype :)

Anonymous poster hash: 89cce...62d
Skrevet

Jeg er omtrent forelsket med en jeg har pratet med de siste 2 mnd. Vi har pratet på telefonen, og sender et hav av meldinger hver dag. Bilder ofte og. Og vi skal møtes på fredag, men kjenner jeg gruer meg mye, for er jo så redd for at han ikke skal like meg. Jeg er jo sikker på at jeg kommer til å falle for han.

Anonymous poster hash: 2cbf1...6ff
Skrevet

Jeg er omtrent forelsket med en jeg har pratet med de siste 2 mnd. Vi har pratet på telefonen, og sender et hav av meldinger hver dag. Bilder ofte og. Og vi skal møtes på fredag, men kjenner jeg gruer meg mye, for er jo så redd for at han ikke skal like meg. Jeg er jo sikker på at jeg kommer til å falle for han.

Anonymous poster hash: 2cbf1...6ff

Jeg tror det går bra! Hva med at du får tid til å skype med han, så har du på en måte sett han "i live"?

Skrevet

TS her igjen. Han jeg flørter med er litt forvirrende. Jeg liker ham kjempegodt, men jeg vet ikke hvor godt han liker meg.

De guttene jeg har flørta med før har pleid å sende god morgen mld, noe midt på dagen og spesielt hver kveld. De har ikke latt vær å vise at de virkelig er interessert, så jeg har aldri vært så tankefull som jeg er nå.

Han jeg flørter med nå er ikke typen som sender mld hver eneste dag. Han har sagt at da går man bare fort lei. Jeg liker å tekste hver kveld for eksempel, så det er litt vanskelig å sverge dette :-P jeg klarer ikke å slutte å tenke på han! Han har sagt flere ganger at han er veldig interessert og vil gjerne mer. Og han vil også møtes, men han vet ikke når da jobben hans tar mye tid og energi. Så jeg vil ikke mase og nøyer meg derfor med litt skyping og sms framover. men jeg har aldri følt detre før ovenfor en gutt.. Har aldri måtte "jakte"på en før, men nå føltes det litt sånn hehe. Han er så spennende! Jeg er så redd for at han vil slutte å like meg sånn helt plutselig. Jeg vil hele tiden sende ham mld, men jeg vil la han jakte litt også så jeg lar vær. Så lenge jeg klarer ihbertfall :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...