FerihaYilmaz Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hei. Jeg har fra naturens side 'store' lår som er ganske slappe. Som de fleste ønsker jeg meg lekre, slanke lår. Hvordan skal jeg få til dette? Hvilke øvelser? Jeg vil liksom få tynne bein for å si det sånn, og vil ikke at lårene mine blir tykkere enn det de allerede er.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Det går ikke an å punktslanke seg.. Når skal folk lære det? Anonymous poster hash: 34ea6...adf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Du må rett og slett med i fettprosent.Anonymous poster hash: 60412...0d9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Vektnedgang til du er fornøyd. Etter det kan du stramme opp lårene ved hjelp av styrketrening. Da vil du få smekre bein. Anonymous poster hash: 9946c...c09 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Kombinasjon styrketrening og kardio, samt reduksjon av fettprosent vil gi deg smalere og sterkere lår. God gammeldags slanking, med andre ord. Anonymous poster hash: 3c183...595 1
isbiten. Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Førstepri er et sunt kosthold. Deretter følger trening, gjerne en kombinasjon av cardio og tung styrketrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå