Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har prøvd å bli gravide en stund, og endelig har det skjedd.

Men jeg klarer ikke helt å være lykkelig enda..

For rundt to uker siden var kjæresten min og jeg på besøk hos et vennepar og drakk. En ting ledet til en annen og vi endte opp med å kose oss litt med det andre paret. Venninnen min og jeg begynte å kose oss med hverandre og hun slikket og fingret meg. Jeg rørte ikke mannen hennes, men hun hadde sugd og runket han før hun begynte å berøre meg (han hadde ikke hatt utløsning). Er det nå noen mulighet for at jeg kan ha blitt gravid med mannen hennes? Er det noen stor sjanse for at dette kan ha skjedd?

Og har noen der ute i det hele tatt hørt om noen som har blitt gravid via fingring eller suging.. ?

Anonymous poster hash: 47557...e28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, nei, bare å glemme.

Skrevet

Det er ikke sikkert det er ditt barn en gang. Det kan godt være venninnen din og mannen sitt, som vokser inni deg.

Anonymous poster hash: 992d2...b51
  • Liker 27
Skrevet

Eh nei, det må sæd til for å bli gravid, ikke kvinnefingrer.

Anonymous poster hash: fde8e...14f
Skrevet

Det er ikke sikkert det er ditt barn en gang. Det kan godt være venninnen din og mannen sitt, som vokser inni deg. Anonymous poster hash: 992d2...b51

Ja, det skjedde med noen jeg kjenner! Hun måtte ta dna-test, og siden det viste seg å være det andre paret sitt barn, måtte hun gi dem barnet hun hadde født.

• Liker 12
Skrevet

Ja, det skjedde med noen jeg kjenner! Hun måtte ta dna-test, og siden det viste seg å være det andre paret sitt barn, måtte hun gi dem barnet hun hadde født.

Enkel måte å skaffe seg surrogatbarn på da.

Anonymous poster hash: e8b48...9c4

• Liker 3
Skrevet

Dette må jo være en spøk, og en ikke særlig god en heller.

Anonymous poster hash: 24524...4c6
Skrevet

Enkel måte å skaffe seg surrogatbarn på da. Anonymous poster hash: e8b48...9c4

Ja, ikke sant! Og så vil jeg tro det er lovlig siden det var et "uhell"!

• Liker 1
Skrevet

Eh nei, det må sæd til for å bli gravid, ikke kvinnefingrer.

Fikk du med deg den delen hvor jeg skrev at hun hadde runket og sugd mannen sin før hun fingret og slikket meg? Og at hun da kan ha hatt det som heter "pre-cum" på fingrene sine?

Hadde vært fint å få seriøse tilbakemeldinger.

• Liker 2
Skrevet

Fint om useriøse tilbakemeldinger bare kan holdes for seg selv.

Skrevet

Han hadde ikke sædutløsning, evnt sædceller via precum(som vanligvis ikke inneholder sæd) skulle overføres først til henne og så til deg via oralsex, og det var et visst tidsinntervall mellom oralsexen hun utførte på han og deg. Disse faktorene gjør at det er ekstremt usannsynlig at han kan være far. Isåfall kan vi begynne å tro på jomfufødsel også.

Lykke til med barnet. :blomst:

Skrevet

Nei, det er ikke mulig. Sædceller overlever dårlig utenfor kroppen, og det er umulig for dem å nå egglederen uten farten de får ved en ejakulasjon/innsprøyting.

Anonymous poster hash: f20fb...2e2
Skrevet

Seriøst svar: nei

Skrevet

Ja, dette er fullt mulig, ts! Jeg har et vennepar som ble gravide på en nesten lik måte. Hun sugde han, og når hun var ferdig kysset de. Da overførte hun spermceller til hans munn, og han slikket hun etterpå slik at hun fikk det inn i seg og wops; gravid.

Anonymous poster hash: f8e57...2f4
  • Liker 1
Skrevet

Haha! Jeg dør.....

Anonymous poster hash: 6db4f...458

Skrevet

Ja, dette er fullt mulig, ts! Jeg har et vennepar som ble gravide på en nesten lik måte. Hun sugde han, og når hun var ferdig kysset de. Da overførte hun spermceller til hans munn, og han slikket hun etterpå slik at hun fikk det inn i seg og wops; gravid. Anonymous poster hash: f8e57...2f4

Og det trur du på?

TS du får dra til legen din og si at du vil dna-teste barnet pga fingring av ei dame, husk at du og må kontakte den andre fyren og si at du trur at du er gravid med han fordi dama hans fingret deg. Husk å nevne til legen at fyren ikke hadde utløsning ;)

• Liker 2
Skrevet

Det var da fælt så frekke og ironiske dere skulle være? Er det ikke mulig å stille et sånt spørsmål uten å måtte få sånne nedtalende svar tilbake? Jeg er ikke tilbakestående, men jeg lurer på om det kan være mulig, og om noen har hørt at det har skjedd tidligere? Beklager at jeg ikke er en "allvitende" person, slik som dere tydeligvis er..

Tusen takk til dere som har kommet med bra svar, det setter jeg stor pris på. Tror jeg kan begynne å puste ut og nyte graviditeten nå, for det er tydeligvis ikke noe jeg burde bekymre meg for =)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...