Gjest crazycatlady Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Finnes dette? Gjerne i Peppes-aktig stil og meny. Skal til Sverige en tur på fredag og har lyst til å spise noe annet enn burger på Max på vei hjem. Edit for å legge til at jeg spiser veldig mye annet enn pizza og burger siden den anonyme (selvfølgelig) brukeren under her ikke skjønte det. Men har lyst på pizza på vei hjem på fredag og lurer derfor på om det finnes restauranter med glutenfri pizza i det området. Det eneste jeg har funnet av glutenfri junkfood i Sverige til nå er burger, men denne gangen vil jeg ha pizza om det er mulig å få tak i. Endret 1. oktober 2013 av RusaPåBrus
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Finnes dette? Gjerne i Peppes-aktig stil og meny. Skal til Sverige en tur på fredag og har lyst til å spise noe annet enn burger på Max på vei hjem. Så du spiser ikke noe annet enn pizza og burger? Anonymous poster hash: 6da3d...052
Gjest crazycatlady Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Så du spiser ikke noe annet enn pizza og burger? Anonymous poster hash: 6da3d...052 Kan du ikke heller svare på spørsmålet mitt i stedet for å være frekk og feig bak AB-funksjonen? Det mest idiotiske jeg vet om her inne er frekke folk som ikke tør å vise brukernavnet sitt. Jeg er i Sverige kanskje tre ganger i året og DA pleier jeg å synde med spise noe lettvin mat på vei hjem. Orker ikke sette igang med middag når jeg kommer hjem da og det er ikke alle som har mulighet til å gå på fin restaurant hvor de selger sunn, kortreist rawfood heller. Dessuten har jeg langt å kjøre, så kan ikke vente med å spise til jeg kommer hjem og matpakke er uaktuelt. Spiser aldri junk ellers, så har ikke så jævla dårlig samvittighet. Går an å kose seg med junk en sjelden gang vet du!!!!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Alle restaurentene! Vil anbefale Kino's på togstasjonen i Strömstad. Anonymous poster hash: eba69...23c
Gjest crazycatlady Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Takk, skal sjekkes ut. Aldri sett noe glutenfri pizza noe sted i Sverige, men nå har jeg ikke akkurat undersøkt så mange steder heller.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 De har det overalt, og til mye greiere priser enn i Norge. Jeg er ikke fornøyd med tilbudet på Nordby, men i Strömstad er det mye forskjellig. Anonymous poster hash: eba69...23c
Gjest crazycatlady Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Tusen takk igjen for tips. Har nesten aldri vært i den delen av Sverige nemlig, pleier å dra til Charlottenberg når jeg en sjelden gang er over grensa. Ja,Nordby er vel bare kjøpesenteret egentlig mens Strömstad er en hel by. Sjekket menyen til Kino´s så bra ut og dæsken så billig! Noe helt annet enn her i Norge ja. Endret 1. oktober 2013 av RusaPåBrus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå