Gå til innhold

Pizzarestauranter i Strömstad/ Svinesundområdet som selger glutenfri pizza?

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Finnes dette? Gjerne i Peppes-aktig stil og meny. Skal til Sverige en tur på fredag og har lyst til å spise noe annet enn burger på Max på vei hjem. :)

Edit for å legge til at jeg spiser veldig mye annet enn pizza og burger siden den anonyme (selvfølgelig) brukeren under her ikke skjønte det. :fnise: Men har lyst på pizza på vei hjem på fredag og lurer derfor på om det finnes restauranter med glutenfri pizza i det området. Det eneste jeg har funnet av glutenfri junkfood i Sverige til nå er burger, men denne gangen vil jeg ha pizza om det er mulig å få tak i. :)

Endret av RusaPåBrus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes dette? Gjerne i Peppes-aktig stil og meny. Skal til Sverige en tur på fredag og har lyst til å spise noe annet enn burger på Max på vei hjem. :)

Så du spiser ikke noe annet enn pizza og burger?

Anonymous poster hash: 6da3d...052

Gjest crazycatlady
Skrevet

Så du spiser ikke noe annet enn pizza og burger?

Anonymous poster hash: 6da3d...052

Kan du ikke heller svare på spørsmålet mitt i stedet for å være frekk og feig bak AB-funksjonen? Det mest idiotiske jeg vet om her inne er frekke folk som ikke tør å vise brukernavnet sitt.

Jeg er i Sverige kanskje tre ganger i året og DA pleier jeg å synde med spise noe lettvin mat på vei hjem. :) Orker ikke sette igang med middag når jeg kommer hjem da og det er ikke alle som har mulighet til å gå på fin restaurant hvor de selger sunn, kortreist rawfood heller. :P Dessuten har jeg langt å kjøre, så kan ikke vente med å spise til jeg kommer hjem og matpakke er uaktuelt. Spiser aldri junk ellers, så har ikke så jævla dårlig samvittighet. Går an å kose seg med junk en sjelden gang vet du!!!!

Skrevet

Alle restaurentene! Vil anbefale Kino's på togstasjonen i Strömstad.

Anonymous poster hash: eba69...23c

Gjest crazycatlady
Skrevet

Takk, skal sjekkes ut. :) Aldri sett noe glutenfri pizza noe sted i Sverige, men nå har jeg ikke akkurat undersøkt så mange steder heller. :)

Skrevet

De har det overalt, og til mye greiere priser enn i Norge. Jeg er ikke fornøyd med tilbudet på Nordby, men i Strömstad er det mye forskjellig.

Anonymous poster hash: eba69...23c

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Tusen takk igjen for tips. Har nesten aldri vært i den delen av Sverige nemlig, pleier å dra til Charlottenberg når jeg en sjelden gang er over grensa. Ja,Nordby er vel bare kjøpesenteret egentlig mens Strömstad er en hel by. Sjekket menyen til Kino´s så bra ut og dæsken så billig! Noe helt annet enn her i Norge ja. :)

Endret av RusaPåBrus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...