Gå til innhold

Har du en god lenestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en dugelig stol i tillegg til min lille sofa, men grunnet dårlig råd må det endel leting til for å finne den rette, og grunnet helseproblemer er det å farte fra butikk til butikk og lete en utfordring i seg selv.

Så, da tenkte jeg det kunne være lurt å prøve å sanke tips fra andre for å kanskje snevre inn jaktområdet. Er det noen som har en god stol fra en av landets største møbelkjeder (de som man finner "overalt") som ikke koster mer enn 1500-2000 kroner? Jeg trenger ikke en som er justerbar, men fint om den er god å sitte å strikke i. :)

(Ikea er ikke et alternativ, for langt unna og den må kunne prøvesittes før jeg kjøper)

Anonymous poster hash: 4939b...eef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en stressless! Jeg som aldri skulle ha det. Men pga ryggproblemer, så sitter jeg ikke godt i sofa, og får vondt i ryggen av det.

Har en god stressless fra Ekornes av den helt vanlige typen. Den holder meg borte fra ryggvondt. I tillegg har jeg festet et pc-bord til den, så jeg kan sitte behagelig og ha pc framfor meg. Et sånt pc-bord festes til stolen, og kan snus bort når du reiser deg.

Du kan lett finne en sånn stressless billig på bruktsidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...