AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg trenger en dugelig stol i tillegg til min lille sofa, men grunnet dårlig råd må det endel leting til for å finne den rette, og grunnet helseproblemer er det å farte fra butikk til butikk og lete en utfordring i seg selv. Så, da tenkte jeg det kunne være lurt å prøve å sanke tips fra andre for å kanskje snevre inn jaktområdet. Er det noen som har en god stol fra en av landets største møbelkjeder (de som man finner "overalt") som ikke koster mer enn 1500-2000 kroner? Jeg trenger ikke en som er justerbar, men fint om den er god å sitte å strikke i. (Ikea er ikke et alternativ, for langt unna og den må kunne prøvesittes før jeg kjøper) Anonymous poster hash: 4939b...eef
Majott Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har en stressless! Jeg som aldri skulle ha det. Men pga ryggproblemer, så sitter jeg ikke godt i sofa, og får vondt i ryggen av det. Har en god stressless fra Ekornes av den helt vanlige typen. Den holder meg borte fra ryggvondt. I tillegg har jeg festet et pc-bord til den, så jeg kan sitte behagelig og ha pc framfor meg. Et sånt pc-bord festes til stolen, og kan snus bort når du reiser deg. Du kan lett finne en sånn stressless billig på bruktsidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå