Maeda Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hei! Venter besøk av svigers snart, og gruer meg skikkelig! De er ok folk, men denne gangen skal de være tre uker! De bor langt unna, så det er grunnen til at de blir så lenge, men jeg kjenner ingen jeg ville orket å ha på overnatting i flere uker... Mannen min synes det er helt ok, spesielt siden mora hans behandler ham som sin lille gullgutt fremdeles, men jeg synes det er dårlig gjort at han ikke kan sette ned foten ved to uker f.eks. Prøver å fokusere på det positive, som at vi har barnevakt om vi vil. Hva synes dere, er det jeg som er kjip?
skruf Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 3 uker er lenge, uansett hvem som er på besøk synes jeg! 14
Viktualia Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hadde tenkt til å svare en fire-fem timer jeg... 37
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Uff, jeg var i militæret og var på 15 dagers NATO-øvelse, det var veldig lenge. Tre uker? Det kunne holdt med to, ja. Eller én. Anonymous poster hash: 91dbb...03a 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Vet hva jeg ville gjort: Benyttet anledningen, og den ekstra barnepassen, hvis dere har barn, da, til å ta meg en tur. Besøke en venninne i en annen by noen dager, ta en langhelg til utlandet med venninner eller noe. Ville i allefall benyttet anledningen til å komme meg ut av huset så ofte jeg kan, for tre uker med svigers er LENGE. Så kan svigermor få dulle med mannen min uten at jeg blir kvalm av hele seansen... og slippe å irritere meg over at hun omarrangerer skuffer og skap på kjøkkenet til et system HUN synes er mye lurere.... (grrr) Anonymous poster hash: 39f08...309 9
Gjest Wei Wei Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Normen for meg er 1 uke for venner og 2-3 uker for familien. Hvis jeg har ferie, da vil jeg ha dem her lenge. SpDet blir mye sightseeing og opplevelser med dem, ikke bare sitte hjemme.
Gjest Morgun Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 jeg synes tre uker var litt lenge. En uke hadde gått helt fint. Spørs hvor god plass dere har og om de f eks kan ha eget bad, bo i kjellerstue eller lignede.
TrickyCicci Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 3 uker hadde jeg blitt gal av, og jeg har fantastiske svigerforeldre. Men det kommer jo veldig an på hva dere pleier å gjøre når svigers er der.Selv fantastiske foreldre kan man få fnatt av hvis man henger sammen hele tiden over en lenger periode.. 2
Piri Formis Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Kommer an på hvordan man bor. To netter hvis man har gjesterom. En natt hvis man må sove i stua. Dagsbesøk om man bor i en ett-roms.
Maeda Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2013 Takk for svar, føles litt bedre at det ikke bare er min innstilling som er problemet. Så skal jeg gjøre som en skrev over her, dra på besøk og kose meg i stedet for å sitte hjemme og sture. 3
Ciara Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 Kommer litt an på hva "langt unna" betyr. Dersom det gjør at de kommer på besøk hvert tredje år er kanskje tre uker greit. Men tre ukers besøk flere ganger i året er ikke aktuelt for min del. 1
Gjest Geesus Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 Om jeg har gjesterom så kan familie bli til de dør om de vil. Venner derimot holder med en natt. 1
Rosebud Skrevet 1. oktober 2013 #14 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Min smertegrense er på en langhelg, tre dager (svigers: vanlig helg, to dager, hehe). Skulle vært noe helt spesielt for at jeg ville hatt lenger besøk (kommer ikke på noe eksempel i farta i alle fall)... Har gjesterom, men mangel på privatliv og fred i resten av huset gjør at dette ikke hjelper nevneverdig for min del. Endret 1. oktober 2013 av Rosebud
Zzyzx Skrevet 1. oktober 2013 #15 Skrevet 1. oktober 2013 Fish, friends and family all stink after four days... Fire dager er nok. 9
Stinelin Skrevet 1. oktober 2013 #16 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hadde tenkt å svare antall timer jeg synes er greit. Men 3 uker?? Kunne kanskje fungert med ei selvstendig og god venninne, ingen andre. Jeg og mora mi hadde drept hverandre etter ei uke...
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg og mora mi hadde drept hverandre etter ei uke... Uff, så trist... Anonymous poster hash: 451f7...36b 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #18 Skrevet 1. oktober 2013 3 uker er veeeldig lenge for personer som meg. Såvidt jeg overlever en helg med overnattingsbesøk- så "sær" og privat er jeg. Det absolutt ideelle besøket er noen timer, og dratt til kl 22-23 Anonymous poster hash: 882f0...a05 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #19 Skrevet 1. oktober 2013 3 uker er altfor lenge. Bor de så langt fra dere da? Det holder med max 3 dager for min del. Anonymous poster hash: 5e782...3ec
Maeda Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #20 Skrevet 1. oktober 2013 3 uker er altfor lenge. Bor de så langt fra dere da? Det holder med max 3 dager for min del. Anonymous poster hash: 5e782...3ec De bor i utlandet, men dette er tredje gang vi sees på et år, så det blir ikke sååå sjeldent heller. Jeg er ganske privat av natur, og har en hektisk jobb. Så for meg er det nødvendig å koble helt ut (på den måten jeg bare får til alene/med mann og barn). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå