Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt ekstremt fet hud, aldri vært stram eller tørr i huden, har som regel rent over av fett.

Nå i det siste har huden min blitt så tør at jeg begynner å flasse i ansiktet, og alt av fett er borte, virker som hudtypen bare har endret seg nesten over natten, er dette mulig?

Har brukt produkter fra md formulations det siste halve året, og det er vel ikke produkter som skal tørke ut huden på denne måten?

Anonymous poster hash: 3c702...bc8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hvert 7. år.

Gjest Nanne70
Skrevet

md formulations er ganske effektive produkter, så om du kun har brukt produkter fra det merket, så er det ikke utenkelig. Spesielt produktene for fet hud kan virke veldig uttørkende om du bruker dem over lang tid.

Skrevet

Ja. Hvilke produkter bruker du fra MD og hvilke produkter bruker du for fukt?

Anonymous poster hash: ffc9f...673
Skrevet

Ja. Hvilke produkter bruker du fra MD og hvilke produkter bruker du for fukt?

Bruker MD sin fuktighetskrem også, men tenker å kjøpe noen fuktmasker, se om det hjelper litt.

Skrevet

Hudtype og hudtilstand er to forskjellige ting.

Skrevet

Bruker MD sin fuktighetskrem også, men tenker å kjøpe noen fuktmasker, se om det hjelper litt.

MDs produkter er ikke særlig gode på fukt. Det er nok en kombinasjon av for lite fukt og muligens for sterke produkter. Igjen: hvilke produkter er det du bruker per nå?

Skrevet

Jeg har alltid hatt veldig, veldig feit hud. Men jeg har opplevd det du sier når jeg har brukt feil produkter, selv om det har vært gode merker. Huden skal ikke stramme og flasse, så sannsynligvis bruker du midler som er for sterke for deg.

Jeg brukte MD i mange år, og endte opp med bare å bruke serum om natten. Resten av regimet ble for sterkt selv om huden min er feit. Ikke hjalp det så veldig heller når jeg tenker meg om. Jeg ble glattere og fikk jevnere hudtone, men ikke mindre urenheter.

Nå bruker jeg Medik8 og er superfornøyd.

http://www.medik8.com/en/index.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...