Gå til innhold

Bioresonans diagnostikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd dette og har erfaringer å dele? Fikk det anbefalt og har nå vært og tatt allergitest. Har i mange år vært plaget av vondt i magen med diarè og luftplager. Tatt masse tester hos lege og magespesialist, men ingenting galt. Irritabel tarm er det nærmeste de har kommet, og ingenting å gjøre med det...

Men da jeg var og fikk testet meg hos Vital Naturterapi, så fant hun at jeg var allergisk mot følgende:

Melk, sukker, potet, svinekjøtt, sitrusfrukter, hvete, gluten, kaffe, te.

Så nå skal jeg på en diett uten alt dette i i tre måneder samtidig som jeg skal ta allergidråper. Etter hvert skal man igjen kunne begynne å spise alt dette igjen da...

Jeg kommer til å bli skikkelig tynn i sommer!! :ler:

Men ikke lett å finne ut hva man skal spise når man ikke kan spise brød, poteter og melk! Blir salat og glutenfri mat hele dagen! :roll:

Men, hvis det hjelper blir jeg bare så kjempeglad, er skikkelig plaget, så offrer gjerne noen måneder meg "normalt" kosthold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å bli skikkelig tynn i sommer!! :ler:

De jeg kjenner som må gjennom et sånt program for å stadfeste hva det er de ikke tåler, har blitt svært tynne FØR man begynner med dette. Man har jo gjerne være "syk" i lengre tid, diare, kvalme..osv...

Har ikke du tatt av deg noe mens du har vært syk?

Skrevet

Nei, det har gått over så lang tid, nærmere ti år. Kan variere i vekt opp og ned ca. 5-6 kilo i de verste periodene. Men er ikke kvalm, så har god matlyst.

Kanskje jeg kommer til å legge på meg masse etter at jeg er blitt frisk?... Jaja. Heller det enn å ha vondt i magen.

Har de du kjenner blitt friske etter å ha gått gjennom behandlingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...