Gjest Anki Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Er det noen som har prøvd dette og har erfaringer å dele? Fikk det anbefalt og har nå vært og tatt allergitest. Har i mange år vært plaget av vondt i magen med diarè og luftplager. Tatt masse tester hos lege og magespesialist, men ingenting galt. Irritabel tarm er det nærmeste de har kommet, og ingenting å gjøre med det... Men da jeg var og fikk testet meg hos Vital Naturterapi, så fant hun at jeg var allergisk mot følgende: Melk, sukker, potet, svinekjøtt, sitrusfrukter, hvete, gluten, kaffe, te. Så nå skal jeg på en diett uten alt dette i i tre måneder samtidig som jeg skal ta allergidråper. Etter hvert skal man igjen kunne begynne å spise alt dette igjen da... Jeg kommer til å bli skikkelig tynn i sommer!! Men ikke lett å finne ut hva man skal spise når man ikke kan spise brød, poteter og melk! Blir salat og glutenfri mat hele dagen! Men, hvis det hjelper blir jeg bare så kjempeglad, er skikkelig plaget, så offrer gjerne noen måneder meg "normalt" kosthold.
Gjest Xavia Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Jeg kommer til å bli skikkelig tynn i sommer!! De jeg kjenner som må gjennom et sånt program for å stadfeste hva det er de ikke tåler, har blitt svært tynne FØR man begynner med dette. Man har jo gjerne være "syk" i lengre tid, diare, kvalme..osv... Har ikke du tatt av deg noe mens du har vært syk?
Gjest Anki Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Nei, det har gått over så lang tid, nærmere ti år. Kan variere i vekt opp og ned ca. 5-6 kilo i de verste periodene. Men er ikke kvalm, så har god matlyst. Kanskje jeg kommer til å legge på meg masse etter at jeg er blitt frisk?... Jaja. Heller det enn å ha vondt i magen. Har de du kjenner blitt friske etter å ha gått gjennom behandlingen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå