AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hva gjør dere med disse? Vennene som var deres nærmeste venner men som gjorde masse ting som dem aldri ba dere om unnskyldning for. Kutter dere all kontakt eller forsøker dere å få dem til orde? Anonymous poster hash: b0f47...b44
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Kutter kontakten. Drittmennesker som ikke har noe i mitt liv å gjøre. Anonymous poster hash: dd648...148
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Hva gjør dere med disse? Vennene som var deres nærmeste venner men som gjorde masse ting som dem aldri ba dere om unnskyldning for. Kutter dere all kontakt eller forsøker dere å få dem til orde? Anonymous poster hash: b0f47...b44 Har vel ikke opplevd dette i så stor grad. Dersom det har vært et problem med noe jeg syns de burde si unnskyld for, har jeg enten tatt det opp, latt det gå dersom det var mulig for meg eller så har vennskapet tatt slutt av seg selv. Anonymous poster hash: 98d57...93c
Gjest Anne Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hadde ei slik venninne, men til slutt fant jeg ut at hun egentlig hadde trampet over mine grenser så mange ganger at jeg måtte kutte ut all kontakt av respekt for meg selv. Hun brøt avtaler og stilte ikke opp når det gjaldt. Hun sa jeg var hennes beste venn når sannheten var at hun sjonglerte mellom meg og to andre som hun fortsatt holder slik på med også. Hun er så utrolig glatt og sleip at jeg idag er glad jeg ikke har mer kontakt med henne. Jeg har prøvd å få henne i samtale, men hun nekter at det er noe å snakke om. Og hun har aldri tatt initiativ til å ordne opp heller. Det siste såret meg veldig. Jeg er sikker på at hun har servert noen store løgner til de som kjenner henne og som viste om vårt vennskap. Det er flere som har blitt veldig overrasket over hennes definisjon på hva som er vennskap og hva det innebærer. Det "vennskapet" fra hennes side er bare et overfladisk vennskap. Ikke noe mer. I tillegg sier hun at hun har fått noen nye venner. Vel, de vennene skal hun ikke være så altfor trygg på... Jeg hører rykter om at dem ler av henne bak ryggen hennes....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå