Gå til innhold

Bæresele

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Berit Irene

jeg kjøpte en brukt bæresele, men synes ikke at den er stødig nok. Har dere et sikkert merke å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berit Irene
Babybjørn :-)

:roll: Jo, det er Babybjørn sin jeg har, men det er en eldre modell. Synes ikke at den gir nok støtte til hodet, jenta mi er 2,5 mnd. Vet du om de nye modellene er mye bedre da, gir mer støtte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt min brukt - vet ikke hvilken årsmodell det er - tipper den er 3-4 år gammel. Har brukt den fra beibis var 14 dager, og den er helt fin. Måtte ha den på innerste hakket da, for å holde hodet helt på plass, og danse salsa/bøye meg helt ned til gulvet kunne jeg jo ikke, men å bevege seg normalt gikk fint.

Nå er beibis 4 måneder og henger med ansiktet ut uten hodestøtte. Det er moro det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Hadde Baby Björn for ti år siden, og da var jeg fornøyd med hodestøtten, men måtte selvsagt bruke de innerste knappene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ragnhils ikke innlogget

Jeg kjøpte Babybjørn Active for et par uker siden, og er veldig godt fornøyd. Den koster et par hundre kroner mer enn orginalen - men så får du støtte til korsryggen, og det er gull verdt! Jeg kjøpte den fordi tulla mi har tendenser til kolikk - og i tillegg til her hjemme har jeg vært en tur på kjøpesenter, det gikk så bra så! både for meg og for tulla. Hodestøtten er trinnløs regulerbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roll: Jo, det er Babybjørn sin jeg har, men det er en eldre modell. Synes ikke at den gir nok støtte til hodet, jenta mi er 2,5 mnd. Vet du om de nye modellene er mye bedre da, gir mer støtte?

Ikke fornøyd med babybjörn? Jeg har hatt to forskjellige. Den ene kjøpte jeg får drøye 4 år siden, og den andre for halvannet år siden. Begge fungerte kjempefint! Er du sikker på at du har stilt den inn riktig? Når babyen er liten skal den sitte ganske fastspent oppi der... Jeg brukte min når jeg vasket huset. Bøyde meg ned og baby satt veldig godt oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg arva en gammel babybjørn, og den var helt annerledes enn de nye modellene. (Kanskje ti år gammel eller noe)

Og den ble ikke brukt fordi den var alt for løs.

Og fordi den var umulig å få barn ut av /inn i uten å være flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har också en gammal BabyBjörn.

Jag tror den kan vara så gammal som 7 år men vet inte riktigt. Jag tycker den fungerar fint. Jag har inga större problem att få ner Malvin i selen, eller ur heller för den delen.

Huvudstöttnad har jag inte saknat men Malvin är väldigt stadig i nacken, det har han varit hela tiden. Huvudet sitter ju inte "fast" i selen och man får tänka sig för innan man böjer sig ner eller åt sidan men det är inget konstigt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser :-)anna og Furstina har prøvd modeller som må være annerledes enn mine har vært. Det høres ut som det er en vesentlig forskjell på de gamle og de nye babybjörn-selene, og vil derfor råde deg til å kjøpe en nyere modell. (Jeg har dessverre gitt bort min til en venninne som skulle ha baby...) Du får helt sikkert kjøpt en brukt, men de er ikke så dyre om du kjøper de nye, heller. Ihvertfall ikke med tanke på hvor god bruk man kan ha for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...