Gå til innhold

Kattungen jakter på tærne og fingrene til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en nydelig pusejente på 4 måneder. Hun er foreløpig inne og har nok litt mer energi enn det vi klarer å få ut i løpet av en dag, men vi passer på å leke i de timene vi har om ettermiddagen. Hun virker ikke stresset eller nervøs. Derimot virker det som at hun har akseptert oss voksne som ledere i flokken, mens barna ikke er det. Har to barn (5 & 8 år), som virkelig gjør alt de kan for å bli venn med henne, men fordi hun innimellom får raptuser og angriper tærne deres så er de redde.

Er det noen som har erfaring med dette og har noen gode råd?

Hilsen Tingeling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjukke sokker, slik at klørne ikke når skikkelig inn til tærne.

• Liker 1
Skrevet

Hun går til angrep på fingrene deres også :( de kan sitte og spise ved matbordet og ane fred og ingen fare og så plutselig skal hun fange hendene deres. Hadde to katter tidligere og de brukte aldri klør / tenner på mennesker. Ikke noe koselig når barna er redde i eget hus :(

Skrevet

Kanskje pus trenger å bli lekt litt mer med?

Kjøp inn noe katteleker som dere kan bruke til å aktivisere henne med slik at hun får jaget litt fra seg, mulig det hjelper

Pusen vår var også litt sånn som yngre, men har roet seg veldig nå heldigvis. Hun kunne finne på å hoppe på ungene bakfra, det var litt skummelt

Skrevet

Vi kjører heftig aktivitetsregime de timene vi er hjemme, ellers sover hun ikke på natten. Pleier hunnkatter å roe seg noe når de blir kastrert?

Gjest Belle âme
Skrevet

det er ein kattunge, chill...

Eg hadde min på rommet mitt om natta, den løp omtrent på veggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...