Emit Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Guuuu som jeg maser innpå her, men er så spent og alt er så ukjent! I går viste CB digital gravid 1-2. I dag viser den gravid 2-3. Om to dager (torsdag) er det gått 14 dager siden innsett. Da betyr set vel at hcg stiger, og at det ikke er kjemisk??
Harlekin Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Dette kan nok ikke være kjemisk. Hvis du har hatt innsetting av "vanlig" embryo (ikke blatocyst), er du vel 13 DPO nå, eventuelt 14? Da høres det ut som det er bra med HCG der. Jeg tror dette går veien for deg, og drister meg til et rungende GRATULERER til deg igjen!
Emit Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2013 Dette kan nok ikke være kjemisk. Hvis du har hatt innsetting av "vanlig" embryo (ikke blatocyst), er du vel 13 DPO nå, eventuelt 14? Da høres det ut som det er bra med HCG der. Jeg tror dette går veien for deg, og drister meg til et rungende GRATULERER til Takk :) snakket med klinikken også, og de sa det var ikke noe å tenke på ang kjemisk engang! Tjohooooo :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå