AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Er i starten av 20 årene og denne fyren er en jeg har kjent i mange mange år. Han har tidligere vært litt småbetatt og alltid prøvd å få meg til sengs, jeg har vært avvisende på den fronten, og vi har med tiden gjort det til en liten spøk at han ikke får meg. (Han er typen som får alt han vil ha i jenter) Han er på ingen måte ufin eller en drittsekk mot meg. I det siste har vi mistet litt kontakt, har ikke sett han på noen mnder siden vi begge er opptatt med våre liv på hver vår kant. Men så ble det slutt mellom meg og kjæresten min forrige uke, et pent brudd egentlig, men som alltid ganske vondt. Han har funnet seg en annen, enkelt og greit og følelsene på begge kanter har blitt borte. Så jeg var litt lei meg, og kontaktet da denne kompisen fordi han alltid har vært der og vært en god støtte. Så han inviterte meg på kosekveld og overnatting. (Dette har jeg gjort hos han før, uten noe sexpress eller noe slikt - han er som sagt veldig grei) Og jeg dro da til han et par dager etter bruddet, med ingen intensjoner om å ha sex med han. Men etter litt whisky og god mat så ble stemningen noe helt annet enn tidligere og vi begynte å rote og plutselig endte vi i senga. Sexen var noe av det beste (om ikke DET beste) jeg har hatt. Ekstrem god kjemi og virkelig helt perfekt på alle måter. (Null feil liksom, hehe) Men i etterkant har jeg følt at stemningen mellom oss har vært annerledes. Jeg har lyst til å møte han og jeg lurer på om jeg ikke har lyst til å gjennoppleve den kvelden. Vi har snakket litt, og har hatt en god tone, han sier at han savner meg og at vi må møtes snart igjen... Jeg har sagt meg enig og sagt at han må ringe når han har tid, men for å være helt ærlig så hadde jeg forventet at han hadde ringt tidligere... Hm... Vet ikke hva jeg egentlig ville frem til... Men noen innspill??? Hvordan skal jeg gå frem for å få en gjentagelse? Anonymous poster hash: 1c2fd...902
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Men nå har han fått deg kanskje ikke det er så spennende lenger ?Anonymous poster hash: cad3e...f87
Gjest anonym Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Du skriver at denne kompisen din har fått seg dame, eller var det eksen din?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Ts her. Nei denne kompisen har ikke fått seg dame. Problemet er at vi har så god kjemi på alle andre fronter også, bare ikke følelser. Vi klikker godt sammen, og har lite lyst å ofre vennskapet over dette, men vil gjerne gjenta det... Jeg føler meg dum hvis jeg begynner å prate med han om det, kanskje jeg bare overreagerer, men vil ikke at han skal tro at jeg har følelser eller tok dette mer seriøst enn hva han gjorde. Vi har ikke snakket noe særlig om at vi hadde sex, men hatt litt kontakt i ettertid... Anonymous poster hash: 1c2fd...902
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Du kan vel bare si at du koste deg veldig sist dere var sammen, og høre om ikke han har lyst til å finne på noe sammen med deg en dag? Eller spørre om noe konkret som f. eks "vil du komme på vors hos meg til helga?" eller "vil du komme på middag". Da får dere kanskje normalisert situasjonen litt, så får du se hvordan det utarter seg derifra? Anonymous poster hash: 34c3a...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå