Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg skal i et 60 årslag (pappa blir gammel) nå til helga og tenkte jeg skulle ha på meg "den lille sorte". ( http://store.alexanderwang.com/no/knit-dress_cod34378797we.html denne her tror jeg det er) Jeg har en annen som er nesten lik, men i annet stoff og kortermet.

Problemet mitt er at jeg har ingen peilig på mote, tilbehør osv. Så hva i all verden kan jeg bruke til denne kjolen?

Jeg vet ingenting - så hvis du snakker om pumps - vær så snill og legg til link, sånn at jeg kan se hva pumps er for noe xD

Jeg trenger tips til forskjellig tilbehør og evt. hvordan jeg kan ha håret mitt.

Pleier stort sett ikke å pynte meg, syns det er fryktelig vanskelig og få noe til å se pent ut på meg :fnise:

Jeg er slank, lav(160cm) og passe trent (såkalt petit), er veldig blek med ett lett dryss fregner over nesen og med rødt hår som rekker ned til midten av ryggen. Håret er pinnerett, stritt og stort sett ikke mulig å gjøre noe med (kan ikke krølle det, kreppe eller bruke hårspenner osv. for håret "faller ned" i løpet av 10 minutter)

Øredobber er teit, da jeg bare har ett hull i det ene øret av forskjellige grunner - så øredobber er litt utelukket^^

håper noen der ute kan hjelpe meg litt fort :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

collageklassiskc2.jpg

Anonymous poster hash: 29f40...96c
Skrevet

32.jpg

Skrevet

9u0tqt.jpg

Skrevet

Jeg tror jeg bare ville tatt ett par høye heler med knæsj farge. Så hva med å krølle håret og ha det løst? :)

YSLPUM-04.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...